Söker spel utan bas

Inaktiv
Söker spel utan bas

Jag söker bra strategispel där allt inte är så förbaskat fokuserat kring basen och resurssamlandet som det nästan alltid är. Gillar Company of Heroes men är som sagt less på det här med att bygga bas o pumpa ut gubbar. En kombination mellan Commandos och CoH vore sweet. Så vad finns det att välja mellan? Total War är ett allternativ som jag gillar men utöver det?

Medlem

Spel med mindre fokus på eller utan bas och Total War är ett alternativ? Skulle vara kul att se vilket Total War det är du siktar på :P.
Det som slår mig nu direkt är World in Conflict. Ingen bas alls, bara strida!

Medlem

toker, bygga bas är ju det roligaste av allt

men om du nu vill ha så är det Ground controll du söker.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

world in conflict

Medlem

Tror att faces of War är bra för dig, ingen bas bara taktik i andra världskriget bra grafik och förstörbara miljöer, riktigt kul spel..

Medlem

Ja Dawn of War 2 låter ju som något du skulle gilla. Det är COH fast utan baser precis det du letar efter.

Avstängd

Ja, Dawn of War 2 är riktigt bra. Jag testade betan igår.

World in Conflict är riktigt bra och jag har det, eller rättare sagt: jag vill att det ska vara riktigt bra, men jag gillar det inte riktigt. Det är någonting alltså, men jag kan inte riktigt sätta fingret vad. Antagligen är det väl det överdimensionerade stensaxpåse-systemet. :/

1
Skriv svar