Info om Dawn of War II-betan!

Inaktiv
Info om Dawn of War II-betan!
Skrivet av Retry.se:

Ett rykande färskt blogginlägg på Relics Dawn of War II-community har precis offentliggjort villkoren för den omtalade multiplayerbetan som ska släppas till Warhammer 40.000: Dawn of War II.

Till skillnad från föregångarens korta men intensiva multiplayerbeta blir det inte tal om några slumpade koder. Nej, alla som kan göra anspråk på ett styck Warhammer 40.000: Dawn of War - Soulstorm får möjlighet att testa betan till ett av årets hetaste strategispel.

Betasläpp sker via Steam den 21:a januari, vilket betyder att de som inte äger Soulstorm har en god chans att skaffa det innan lanseringen. Skulle du missa detta blir betan publik den 28:e januari.

Källa: Retry.se

Jahapp, ska ni hamstra Soulstorm eller vänta en vecka?


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

Tror jag väntar då Soulstorm tyvärr inte är någon höjdare.
Däremot finns det en risk att jag kommer försöka "låna" mina vänners Soulstorm.

Medlem

Retry.se är ju inte vidare snygga. Man måste ju äga det via steam annars går det inte.

Medlem

Kan nog hålla mig en vecka tror jag. Hade man inte fått testa det utan Soulstorm hade det nog blivit ett köp

Medlem

Nu är BETAn igång för Soulstorm användare. Vi får nog en hel del ny info om multiplayer från dem snart.

Medlem

Sitter med ett Soulstorm jag och jag kan inte få ner någon DoW2 beta än
Det kanske dyker upp senare idag... Håller tummarna..

Medlem

Håller på att tanka ner betan nu! Ska bli kul att få testa detta imorgon :D.

Medlem

Köpte soulstorm på steam för ca 40:-

Laddar ner betan nu

Medlem

75% rabatt på Soulstorm hos Steam fram till 28:e, för att stärka oavstående post. €3.75 för Soulstormexpansionen i en vecka

Avstängd

Jag köpte Soulstorm igår och tankade betan. Jag undrar dock hur det fungerar om man redan äger de andra DoW-spelen. Jag behövde inte klicka i nåt eller så, men jag kunde köra alla lagen i Skirmish, så jag antar att det fungerar.

DoW2 var råskönt! Mina tveksamheter om att det nya upplägget försvann. Jag ska lätt köpa det!

Medlem

När det gäller SS så kan du lira alla lag i skirmish, ska du lira i multi måste du ha dem andra installerade. Ni som är sugna på att lira kan adda wildthing89 så pelar vi


signatur

Videomupp

Medlem

Jag är på wildthing!
Addar dig efter jag kommit hem från jobbet :).

Edit* Jag heter "guffan" så du vet.

Medlem

WildThing, menar du SS eller DoW2?

Medlem
Skrivet av haido:

Retry.se är ju inte vidare snygga. Man måste ju äga det via steam annars går det inte.

NEJ man måste inte äga Soulstorm via Steam.

Medlem
Skrivet av Wookiee:

WildThing, menar du SS eller DoW2?

DoW2


signatur

Videomupp

Medlem

Du förklarar ju hur de går till i SS och inte i DoW2 ju...

Medlem

Menade att nicket jag skrev är DoW 2 baserat. Beskrvningen är dock SS, svar på Elias post.


signatur

Videomupp

1
Skriv svar