Inaktiv
No Juse!

Hi!
I give it up!:(

Medlem

Vad jag kan se så har du (din användare på datorn) inte bestämmanderätt. Om det bara gäller spelmappen eller om det gäller det mesta på datorn kan jag inte svara på.

Sedan förstår jag inte riktigt vilken fil du pratar om. Vad jag kan förstå så har du lagt den icke uppackade modden i mappen "Mod" och där packat upp den. Är det sedan den icke uppackade modden som du menar med "filen som jag lagt på ett annat ställe" eller är det mappen med det uppackade innehållet? Eller är det rent av "Mod"-mappen med bägge i? Det kanske är mer förståeligt för någon annan men jag får inte ihop det, vilket gör det svårare att lösa problemet.

För övrigt måste jag som vanligt uttrycka min allergi mot hastigt, kladdigt och ofint skrivna trådar där man ber om hjälp.
1 - Skriv en ledande titel på tråden så man vet vad det är det handlar om.
2 - Använda flera av samma bokstäver ger en omogen bild av personen (gäller också "!" även om du inte överdrivit det tillnärmelsevis så mycket som många andra).
3 - Kladdigt och flera felskrivningar, om du inte vill lägga ner tid på att skriva en ordentlig frågan om hjälp så vill andra inte lägga ner tid på att försöka hjälpa dig.
Följer du dessa (och andra) riktlinjer ökar chansen att du får hjälp (som bara gagnar dig själv).

1
Skriv svar