Company of heroes

Medlem
Company of heroes

Snart får jag båda två. och undrar lite snabbt vilken man ska installera först för att få alla lag och så, eftersom man faktiskt kan installera opposint fronts utan orginalet.
Sen när man kör multiplayer, vilken ikon ska man typ trycka på.
För i WC3 är reign of chaos och frozen throne två olika saker online..
Är bara lite fundersam på hur allt funkar.

Tacksam för svar och hoppas nån förstår vad jag pratar om

Edit: Sen undrar jag ifall alla kör med den nyaste patchen eller ifall folk "stannat upp" och kör med nån äldre

Tack igen

Medlem

spelar inte coh längre men iaf.
jag köpte det första när det kom ut och fick en J*vla massa problem när jag skulle installera det andra ca 1 år senare.

det gick att installera och så men båda för britterna och pe funkade inte ljudet så jag gjorde såhär.

Installera Opposing Fronts först sen går du in på inloggningsmenyn och väljer "Add Product", skriv in Cohs cd-key och så har du båda =P=P


signatur

Sånt e livet

Medlem

Sorry för vissa stavfel men slängde ihop texten ganska snabbt pga att det tryckte på rätt rejält^^


signatur

Sånt e livet

Medlem
Skrivet av SwedenRocks:

Sorry för vissa stavfel men slängde ihop texten ganska snabbt pga att det tryckte på rätt rejält^^

HAHAHA!

Tack för svaret! Nu är det klart för mig iallafall hur det funkar, lite krångligt kanske om man jämför med hur det brukar vara!

Gott nytt är förresten

Medlem

installera opposing fronts först

Medlem

Installerade COH först och sen COH OP utan några som helst problem, spelet/spelen har aldrig strulat för min del?


signatur

Gamer since day one!

Medlem
Skrivet av Element_Five:

Installerade COH först och sen COH OP utan några som helst problem, spelet/spelen har aldrig strulat för min del?

man ska i allafall inte dra hem alla patcharna och sen installera coh op som jag gjorde

Medlem
Skrivet av Alesi09:
Skrivet av Element_Five:

Installerade COH först och sen COH OP utan några som helst problem, spelet/spelen har aldrig strulat för min del?

man ska i allafall inte dra hem alla patcharna och sen installera coh op som jag gjorde

det är väl alltid bäst att patcha när man fått igång allt?

Medlem
Skrivet av Hix0r:
Skrivet av Alesi09:
Skrivet av Element_Five:

Installerade COH först och sen COH OP utan några som helst problem, spelet/spelen har aldrig strulat för min del?

man ska i allafall inte dra hem alla patcharna och sen installera coh op som jag gjorde

det är väl alltid bäst att patcha när man fått igång allt?

men ifall man patchar upp coh och sen installerar op så får man inget ljud till dom nya enheterna och man kan inte spela kampanjerna.

Medlem
Skrivet av Alesi09:
Skrivet av Hix0r:
Skrivet av Alesi09:
Skrivet av Element_Five:

Installerade COH först och sen COH OP utan några som helst problem, spelet/spelen har aldrig strulat för min del?

man ska i allafall inte dra hem alla patcharna och sen installera coh op som jag gjorde

det är väl alltid bäst att patcha när man fått igång allt?

men ifall man patchar upp coh och sen installerar op så får man inget ljud till dom nya enheterna och man kan inte spela kampanjerna.

ok.
jag installerade först första coh, sen expansionet, då tog den bort det första men behöll cd-keyn. sen patchade den autmatiskt och jag har allt.
jäkla krångel egentligen XD

1
Skriv svar