Jag utmanar dig på detta

Inaktiv
Jag utmanar dig på detta

Ja nu har äntligen spelet satt fart detta är ett spel som jag älskar över allt annat. Det har allt och bara bygger ut hela tiden. Det är i BETA just nu men om 4 månader startar det om på 0 då kan alla som hoppat med ha chansen att bli bäst. Detta är ett stort + att vara med i starten.

Vad är det för spel då?

Det är ett av alla 1000 manager spel men de har några saker som skiljer från de andra.

1. Man kan bestämma mycket mer över lagets utseende vilket du inte kan i så många andra där får du ett lag och var nöjd.

2. du kan ha ett dåligt lag men ändå vinna på taktik, själv har jag ett bra lag men förlorat mot ett uruselt lag för an var mer taktiker än mig så kan du mycket taktik då är detta spelet för dig.

3. Det finns aktiva forum och tunnringar kommer allt eftersom. Just nu är alla lag mot alla i olika serier men om några månader så tas detta bort och det bildas en liga för varje land med landslag och allt som hör därtill.

4. många svenskar är med men vi vill ha fler då vi anser att vi skall ha starkt landslag.

5. du behöver inte vara aktiv varje dag vilket är en viktig del, med andra ord har du satt upp ditt lag så kan det rulla utan att du ändrar men vill du vinna alla matcher så kan det vara bra och anpassa lite men som sagt du förlorar inte på WO om du inte är inne.

Jag heter doddel i spelet och kommer hjälpa ALLA som behöver hjälp så ni kan få ett roligt spel och alla som vill utmana mig bara och göra det jag tar alla utmaningar.

http://ppm.powerplaymanager.com

Vid problem med spelet skicka mail till mig: doddel34@hotmail.com så fixar vi det på studs.

Hoppas jag får se just er på spelet ge det en chans gillar ni det inte gör det inget men ge det en chans tror ni kommer älska det som oss andra 100.000 personer som är med.

Inaktiv
1
Skriv svar