Medlem
WiC - hjälp!

När jag spelar World in Conflict kampanjen så blir hela tactical kartan (och den lilla) grön. Typ som att det var slem på den eller något liknande. Kan bidra med print ifall det behövs. Som ni kanske redan har klurat så undrar jag hur jag blir av med det?
Jag har dom senaste gfx drivisarna. Jag har också provat att ta ett sudd och försöka sudda bort det - men utan resultat. Tacksam för svar!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Låter underligt.. Har du testat att slå av och på lite olika inställningar för att se om det är nåt sådant som spökar? (kör LOW på allt till en början, och testa dig fram)

Annars kan du alltid vända dig till Massgate.net och skriva ett inlägg i Bugs & Performance forumet och förhoppningsvis få något vettigt svar direkt från MSV.

Medlem

Vad har du för graffikort?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

Vad har du för graffikort?

Gainward 8800GTS 512


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Hmm, när jag ändrade till Very Low så försvann det. När jag vred tillbaka till Very High kom det tillbaka igen.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv
Skrivet av q0rra:

Hmm, när jag ändrade till Very Low så försvann det. När jag vred tillbaka till Very High kom det tillbaka igen.

Om du inte redan gjort det så... Vrid tillbaka alla inställningar till Very Low igen sen ändrar du helt enkelt alla inställningar till Very High en och en tills felet dyker upp igen.

Inaktiv

Hmm, det kan förresten ha något att göra med Nvidias senaste drivrutiner... Installerade den senaste drivrutinen (beta) i samband med Farcry 2 releasen och fick samma problem som du under en enstaka match, startade om och det fungerade igen..

Om du vill bli av med problemet kan du testa med att dra ner en äldre drivare till ditt graffe..

PS. Skulle du kunna skicka över denna bakgrundsbild till mig?. Vore svinschysst
[http://www.fz.se/medlem/bilder/?id=2266]

Glöm det förresten, googlade fram bilden

Medlem
Skrivet av ChriLee:

Hmm, det kan förresten ha något att göra med Nvidias senaste drivrutiner... Installerade den senaste drivrutinen (beta) i samband med Farcry 2 releasen och fick samma problem som du under en enstaka match, startade om och det fungerade igen..

Om du vill bli av med problemet kan du testa med att dra ner en äldre drivare till ditt graffe..

PS. Skulle du kunna skicka över denna bakgrundsbild till mig?. Vore svinschysst
[http://www.fz.se/medlem/bilder/?id=2266]

Glöm det förresten, googlade fram bilden

Väntar nog till den nya drivrutinen kommer, borde komma någon gång i dagarna nu iallafall. Får se ifall det löser sig då. Spelar inte WiC så mycket nu när jag klarade Single Player kampanjen heller så, det kvittar typ ifall det inte skulle bli bättre : )


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar