Lite frågor ang AOC

Medlem
Lite frågor ang AOC

1. Finns det olika sidor i spelet så man krigar mot varandra eller?

2. Vad kostar det per månad?

3. Känslan på sin char alltså är det lika skön känsla att styra den som i wow tex?


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Inaktiv

1. Det finns 3 olika "raser" och det är Free-For-All.

2. 14,95 Euro inkl. skatt.

3. Hmm, det har jag icke tänkt på men jag tycker det fungerar bra.

QRT
Medlem
Skrivet av Silenz:

3. Känslan på sin char alltså är det lika skön känsla att styra den som i wow tex?

Ja det tycker jag faktiskt. Inte lika stelt som t.ex eq2.

Medlem

Jag fortsätter...

1) Det finns ju massor av combos så måste man trycka på en ikon ala wow och sen köra combo-knapptryckningen eller funkar det med att bara trycka och så känner spelet igen vilken combo det är?

2) När får man fatality? Har kollat på youtube filmer och det verkar bara vara en fräck finishing move (när fi ändå skulle ha dött).

3) Hur fungerar stamina?

Inaktiv
Skrivet av asdf2:

Jag fortsätter...

1) Det finns ju massor av combos så måste man trycka på en ikon ala wow och sen köra combo-knapptryckningen eller funkar det med att bara trycka och så känner spelet igen vilken combo det är?

2) När får man fatality? Har kollat på youtube filmer och det verkar bara vara en fräck finishing move (när fi ändå skulle ha dött).

3) Hur fungerar stamina?

1. Man måste trycka på en knapp sen combo tryckningarna.

2. fatalitys är slumpmässiga finns dock vapen som ökar din chans att få det.

3. olika combos kostar stamina sen när du springer använder du det etc.

Skrivet av asdf2:

Jag fortsätter...
2) När får man fatality? Har kollat på youtube filmer och det verkar bara vara en fräck finishing move (när fi ändå skulle ha dött).

2. Tror det är ca 10% chans på varje combo du drar av att en fatality inträffar.

1
Skriv svar