Medlem
Instancer i AoC

tja,
Någon som spelat instancer i aoc och kan berätta lite om hur det är?(jag menar dungeons givetvis EDIT) Även hur gruppspel är i PvE.

Sen är jag lite nyfiken på hur lång tid det tar att levla, har hört att det går jävligt snabbt.

Referenser till /mot wow uppskattas.

Låt gärna denna tråden vara fri för snack om vilket spel som är bättre än det andra. Skitmånga människor verkar hata wow så sjukt mkt, jag fattar inte det. Om man inte tycker om spelet, skit i att spela det då och glöm det.

Tack för miog

Medlem

När man joinar en instance så får man välja vilken svårighets nivå det ska vara. Normal kan man klara hela instansen på egen hand men man får dock sämre loot och exp men om du väljer svårighets nivån ''Epic'' så måste man vara flera som i wow då får man bättre loot av bossarna inte vanliga mobs.

ja, som du har sakt så går det snabbt att levla men inte så mycket värst snabbare faktiskt längre in i spelet det går bara snabbt de första levlarna sen gämnar det ut sig faktiskt. men det går ändå snabbare. mäst på grund av att man har så många quest att göra , man grindar aldrig, och det är det som gör spelet extra kul i genligt mg


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Det gick snabbt att levla till lvl 40..men därefter går det segt.

Medlem

Tack för svaren! Funderar på att köpa spelet.

1
Skriv svar