Medlem
Tradeskills

Är det nån som har ett hum om var och hur man får tag i dem? är lvl 21 nu i cimmeria. var hittar jag mian trainers

Medlem

Det här är inte wow...här finns inga trainers. du får dina combos/spells eftersom du levlar eller lägger poäng i en feat.

Medlem

Lacheish Plains. Där hittar du alla gathering trainers. För jag antar att det var det du menade

Medlem

Sen måste man va minst level 40 för att få åtkomst till professions.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Precis vad darkthunder sa, level 20 för gathering men level 40 för crafting.

Medlem

Tack för den.. hgar med letat..

Gen
Medlem

Purple Lotus Swamp (ingång södra Khopshef)
Poitain (Ingång norvästra Wild Plains)

Medlem
Skrivet av Gen:

Purple Lotus Swamp (ingång södra Khopshef)
Poitain (Ingång norvästra Wild Plains)

vad kan man göra där? är det för crafting då?

Gen
Medlem

Alla "trainers" finns där. Spellweaving, Stonecutting, Weaponsmith, Prospector o.s.v.

http://www.wikiaoc.com/Crafting

Jag lyckas inte ens hitta cotton, vad ska man egentligen leta efter, hittar allt möjligt annat gathering resources men fan heller inget cotton!


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem
Skrivet av NordicStormtrooper:

Jag lyckas inte ens hitta cotton, vad ska man egentligen leta efter, hittar allt möjligt annat gathering resources men fan heller inget cotton!

leta efter små buskar

Medlem

Fan jag lyckas inte äns komma till Lacheish Plains. Kartan är ju helt värdelös..

Medlem

Kartorna i spelet håller ju hög klass. Det är ju bara tur att dom inte fallit för trycket att göra snitslade banor precis över allt som alla andra spel.

Medlem

men det vore kul att kunna hitta någonstans... kartan är ju inte logisk... om staden man ska till ligger Väster ut på den stora kartan så ska man gå typ Öster ut... ???? är det en bra karta... NEJ...

Skrivet av kozzak:
Skrivet av NordicStormtrooper:

Jag lyckas inte ens hitta cotton, vad ska man egentligen leta efter, hittar allt möjligt annat gathering resources men fan heller inget cotton!

leta efter små buskar

Härligt i det långa gräset, får väl bege mig dit igen.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

1
Skriv svar