Medlem
Frustrerad

Här sitter man och vill toklevla och hardcoregamea utan möjlighet att göra det.
Field of the dead är den enda zonen jag kan levla i just nu och den lider av performance issues som gör att man crashar var 5 minut och måste hardboota, måste säga att jag är lite besviken på att de inte har fixat det än, sitter fast på level 47 =(.

Medlem

Ett tips är att köra i windowed mode.

Medlem
Skrivet av kozzak:

Här sitter man och vill toklevla och hardcoregamea utan möjlighet att göra det.
Field of the dead är den enda zonen jag kan levla i just nu och den lider av performance issues som gör att man crashar var 5 minut och måste hardboota, måste säga att jag är lite besviken på att de inte har fixat det än, sitter fast på level 47 =(.

du sitter på lvl 47 och är frustrerad, det skulle tagit mig månader att nå den leveln

slappna av och njut av innehållet istället bara för grindadet:P

Medlem

Lvl 47, du kan gå vidare till Eglypthian mountains eller var de nu heter.

Inaktiv

ghoül: Mer sånt!! bra bra

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Lvl 47, du kan gå vidare till Eglypthian mountains eller var de nu heter.

mm var ju tvungen att göra det tillslut, problemet här är ju bara att jag kommer att vara tvungen att grinda
enbart från 47-50/51 på lvl 51 mobs..

Inaktiv

Du borde inte klaga, du kan iallafall spela. Jag kan inte logga in alls får ''Unable to connect to authentication server''.

Medlem
Skrivet av BlueSam:

Du borde inte klaga, du kan iallafall spela. Jag kan inte logga in alls får ''Unable to connect to authentication server''.

http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=10985

Se till att skapa ett forumnamn och pass på din accountmanagement, sen kan du titta på länken jag satte in, kanske kan hjälpa dig.

Medlem

Hittade en lösning, har ni problem i Fields of the dead så gör så att ni stänger av ljudet, både i första och tredje tabben i options, då fryser man inte längre

Inaktiv
Skrivet av kozzak:
Skrivet av BlueSam:

Du borde inte klaga, du kan iallafall spela. Jag kan inte logga in alls får ''Unable to connect to authentication server''.

http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=10985

Se till att skapa ett forumnamn och pass på din accountmanagement, sen kan du titta på länken jag satte in, kanske kan hjälpa dig.

Har redan kollat det där och det funkar inte, det är inte fel på punkt 1 och 2, det är nått med connection att göra. Jag har kört med 7000 TCP och 7001-7999 TCP, har även fixat Telnet osv men det funkar bara inte.

Inaktiv

Jag kollade nyss AgeofConan logfilen och då står det såhär ''ERROR Launcher - Connection to the Universe Manager at "aoc-eu-um.live.ageofconan.com:7000" failed''

Medlem
Skrivet av BlueSam:
Skrivet av kozzak:
Skrivet av BlueSam:

Du borde inte klaga, du kan iallafall spela. Jag kan inte logga in alls får ''Unable to connect to authentication server''.

http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=10985

Se till att skapa ett forumnamn och pass på din accountmanagement, sen kan du titta på länken jag satte in, kanske kan hjälpa dig.

Har redan kollat det där och det funkar inte, det är inte fel på punkt 1 och 2, det är nått med connection att göra. Jag har kört med 7000 TCP och 7001-7999 TCP, har även fixat Telnet osv men det funkar bara inte.

Fan vad tråkigt att det inte funkar för dig =(, måste faktiskt påstå att jag är besviken på Funcom's respons över huvudtaget på forumen.

Till exempel att de lovade massor med ny content vid launch men det har man ju inte sett röken av och inte fan säger de nånting om det heller + att alla traders fortfarande är nere (de lovade att fixa det inom max 24 timmar i early access och nu har det gått 5 dagar -.-

EDIT: För att inte tala om alla med problem som int ens kan få igång spelet eller connecta till servrarna.

(Och så fick jag magsjuka igår också, fan vilken lyckad helg =P)

Inaktiv
Skrivet av kozzak:
Skrivet av BlueSam:
Skrivet av kozzak:
Skrivet av BlueSam:

Du borde inte klaga, du kan iallafall spela. Jag kan inte logga in alls får ''Unable to connect to authentication server''.

http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=10985

Se till att skapa ett forumnamn och pass på din accountmanagement, sen kan du titta på länken jag satte in, kanske kan hjälpa dig.

Har redan kollat det där och det funkar inte, det är inte fel på punkt 1 och 2, det är nått med connection att göra. Jag har kört med 7000 TCP och 7001-7999 TCP, har även fixat Telnet osv men det funkar bara inte.

Fan vad tråkigt att det inte funkar för dig =(, måste faktiskt påstå att jag är besviken på Funcom's respons över huvudtaget på forumen.

Till exempel att de lovade massor med ny content vid launch men det har man ju inte sett röken av och inte fan säger de nånting om det heller + att alla traders fortfarande är nere (de lovade att fixa det inom max 24 timmar i early access och nu har det gått 5 dagar -.-

EDIT: För att inte tala om alla med problem som int ens kan få igång spelet eller connecta till servrarna.

(Och så fick jag magsjuka igår också, fan vilken lyckad helg =P)

Jo det är jävligt synd faktiskt, har väntad på att få spela men nix det funkar inte. Men jag ska över till en polare idag och se om jag kan logga in där, för han kan spela nämligen. Och om allt funkar där då är det min router som spökar.

Och synd det där med magsjuka, men var glad du kan sitta och nöta i AoC

Medlem

En annan har ju inte ens internet hemma =(

Inaktiv
Skrivet av Proppen:

En annan har ju inte ens internet hemma =(

Surt

Inaktiv

Fick Age of Conan och funka, helt underbart spel måste jag säga

Medlem
Skrivet av Proppen:

En annan har ju inte ens internet hemma =(

Och jag som trodde att jag bodde i bushen. XD jag har kört med 56k till 10 oktober 2007 ^^

Medlem

Själv har man inte ens fått spelet trots att jag förbeställde..... >_>

Finns alltid någon stackars sate som har det värre

Medlem
Skrivet av Zeblon:

Själv har man inte ens fått spelet trots att jag förbeställde..... >_>

Finns alltid någon stackars sate som har det värre

Haha quote for truth

1
Skriv svar