Medlem
Buddy-key

Tjo! Någon snäll själ som har en buddy-key över? Vill gärna se om det är värt att sluta wow för det

Inaktiv

Dom har inte getts ut än, dom måste "stabilisera" allt först

Medlem

Jag skulle också gärna villja ha en buddy-key sen när de kommer. Funderar på om jag ska köpa spelet eller inte, men eftersom jag inte har så bra ekonomi så kan jag inte bara slänga iväg runt 500 på nått jag inte ha kul länge.

Inaktiv

om svärdsvingande och trollspö-smiskande är din grej så är AoC lätt värt att chansa dina surt förvärvade slantar på.

testade att logga på wow efter ha lirat betan ett par månader...kändes som att gå från xbox360 till sega megadrive.

Medlem

En månad efter att man slutat med WoW så dyker Conan upp.
Och jag som trodde jag skulle få lite fritid över.
Har inte köpt det än, men funderar på det starkt, vet någon om man kommer kunna ladda ner en klient med hjälp av en sådan här buddy-key?

Om någon får tag på en kompisnyckel och inte har lovat den till någon annan, så skulle jag uppskatta att få en titt på det innan man köper, hade tyvärr ingen vidare tur med betan

Medlem

Om någon har en buddykey över så skulle det sitta fint. Funderar på att skaffa spelet, och att få testa spelet skulle avgöra saken.

Tack i förhand

://Kraver

Medlem

det finns inga buddy keys än. Men det kommer sen dom vill se hur stabila servrarna är först.

Medlem

De e värt ett köp... utan tvekan... de har lika många om inte mindre buggar än de flesta MMOs när de starta... (till skillnad från AO ^^)

har folk glömt hur wow var när de starta? omg....
lira de hela vägen från US stress test haha knasit

men men Gillar man MMO är detta en frisk fläkt


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem

När dom släpper Buddy-key skicka gjärna medelande till mig skulle villa testa


signatur

hough I fly throught the valley of death, I shall no fear evil, for I am 80,000 feet and climbing

Inaktiv

Om någon har över en buddy key så kanske ni kan skicka till mig ? Vill så GÄRNA prova detta spel då jag tröttnat mycket på WoW

Medlem

läste i "age of conan" tråden att man skulle ha 5 keys, stämmer det ?
isf har jag nog 2-3 stycken som jag kan dela med mig av

Medlem

Om man köper det vanliga AoC så ska man tydligen få 1 nyckel så småningom.
Det är i Collectors Edition man får hela 5st nycklar.

Medlem

Om man köper ett 60 dagars gamecard så får man också en nyckel

Inaktiv

När det kommer buddykeys å allt så skicka gärna en nyckel till mig

Medlem

Jag skulle Älska att få en nyckel! Behöver lite variation från WoW.

Medlem

Ingen som vet något mer exakt än detta på hemsidan:

"The buddy key program will open as soon as server capacity allows. Please check back later."

Medlem

Även jag vill ha en nyckel. Kanske inte så stor chans att få en men jag kan ju anmäla mitt intresse i alla fall.

Tack på förhand.

Inaktiv

Jag är riktigt sugen på AoC och tar gärna emot en buddykey. Kan säkert fixa fram något trevligt som tack. PM:a

Mvh


signatur

War never changes.

Medlem

Jag vill också gärna ha en Buddy key innan jag kanske köper det i oktober. Pm:a mig:)


signatur

Wai

Medlem

helvete gubbar köp det ist. lätt värt

Medlem

snåla jävlar


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Hannu87:

helvete gubbar köp det ist. lätt värt

jo... MEN det finns inte å köpa nånstans


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

stor snylt tråden hahaha


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem
Skrivet av IceMan:
Skrivet av Hannu87:

helvete gubbar köp det ist. lätt värt

jo... MEN det finns inte å köpa nånstans

aha...sämre

1
Skriv svar