Inget collectors edition för mig :(

Medlem
Inget collectors edition för mig :(

Beställde Collectors Edition från cdon.com för flera veckor sedan, och har kunnat spela early access. Idag fick jag dock ett mail där det stod att de inte kommer kunna leverara sina Collectors Editions, utan beställningen blir annullerad!!

Vad *** är det för stil? Har de nu tagit emot beställningar och betalningar så får de väl se till att fixa fram det antal som de har tagit beställningar på?!

Blir uppriktigt förbannad. Lär ju inte finnas några collectors edition kvar att beställa någon annanstans ifrån heller.

Medlem

därför beställer man sina saker från Webhallen istället som har ALLtid levererat spelet på release dagen eller dagen före=)....Om de har slut eller fullbokat då skriver de det...

Inaktiv

Flera veckor sen räcker tyvärr inte, på andra ställen tog CE slut en och en halv månad sen.

Antagligen har cdon.com inte haft koll på hur många de skulle få, eller helt enkelt struntat i det på sin sida och fortsatt ta beställningar.

Det kan gå att få tag på CE nu, men räkna med priser på tusenlappen och upp.

Medlem

hade turen och beställde från spelbutiken för bara 2 dagar sen, ska hämta ut den nu, trodde att dem hade fler i lager, men verkar som hela världen har tagit slut på CE

Gen
Medlem

Jag beställde på CDON för ca en månad sen. Jag sökte efter Age of Conan på hemsidan och då var "Boka" knappen ersatt med ett öga som betyder "Bevaka produkten". Men när jag klickade på spelet så fanns den svarta "Boka" knappen där ändå så jag plockade ett ex direkt. Det var en fredag. På måndagen när jag kollade spelet så verkade det fullbokat. En kompis frågade då om jag inte kunde boka ett ex åt mig så jag hoppades på det bästa och frågade kundtjänst om de inte kunde ändra min order till 2 ex. Iförrgår skickades båda exen.

Så min fråga är...hur såg det ut när du bokade?

Medlem

Jag var inne några veckor innan jag bokade, och då stod produkten som "Slutsåld". När jag sen gick in och kollade några veckor senare så fanns det en "Boka"-knapp, så jag räknade med att de hade fått klartecken att släppa fler exemplar. Men tydligen så måste det ha strulat till sig med dem då.

SOM TUR ÄR! Så gick jag in på Game och frågade lite random om de hade några exemplar kvar. Alla var bokade, men de skulle höra av sig om någon inte hämtade ut sitt ex. Nu ringde precis och sa att de reserverar ett ex. till imorgon klockan 2 till standardpris 549:-

Tack till Linnea på Game!

Inaktiv

Nice, ibland ska man ha lite tur.

1
Skriv svar