Server dilemma..

Medlem
Server dilemma..

Tjena alla.
Jag spelade lite BF2 för länge länge sedan.. typ när det släpptes och var nytt, men sen har jag inte spelat det aktivt sen dess.
Men nu i dagarna när den nya patchen släpptes så har jag börjat spela lite igen.
Med det sagt så anser jag mig själv som en grov nybörjare..eller glad amatör som det så fint heter.
Fast jag kan spela som dom flesta klasserna iåf :>
Min rang? Lägsta.. Men jag vill få upp den..å så vitt jag fattar så går det bara på rankade servrar?
Och alla rankade servrar är fulla med Generaler och Majorer och Kungar (dvs spelproffs som kan skjuta ihjäl mig på 40 mils avstånd och sitter och spelar BF2 23 timmar om dygnet)
Och vad har jag att sätta emot dom? You died. You died. You died. Disconnect from server.
Inte lätt att få upp sin stackars rang då..
Så, det jag letar efter är en rankad server med spelare i samma klass som mig själv.
Finns det sådana eller är det kört?
Ledsen för ett lång inlägg..men tack på förhand..


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

Medlem

Ett tips är att Köra Infantry only i början, så du lär dig grunderna, och slipper Bli sönder bombad av plan, och överkörd av tanks stup i kvarten.

Dessutom får du poäng fortare på inf only.

Lycka till


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av daskedennis:

Ett tips är att Köra Infantry only i början, så du lär dig grunderna, och slipper Bli sönder bombad av plan, och överkörd av tanks stup i kvarten.

Dessutom får du poäng fortare på inf only.

Lycka till

Jasså, får man? Va najs, det ska jag testa nästa gång jag lirar..Tackar för tipset ^^


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

Medlem

Visst får du det. spring runt som medic, och liva upp varenda en du ser. Din K/D blir kanske inte den bästa, men sen när du blir lite bättre, så kommer du både få poäng för kills, och en jäkla massa poäng för revives


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Börja spela i squads som medic, se till att squad ledaren har hyffsad rank så han inte springer och dör hela tiden.

Spawna ALLTID på squad ledaren, om han inte lever så vänta tills han gör det (tar max 20 sekunder). Studera hur han spelar. Reviva honom om han dör.

Spelar du i en squad så spawna aldrig på en flagga, utan alltid på SL. Du tjänar ingenting extra på de sekunder du slipper vänta om SL inte lever.


signatur

Spelat sedan q2 :)

Medlem

var medic,lvla upp,skaffa sniper, upp i skogen och plocka hs

det var typ assvårt i början med sniper men sedan blev det lättare, tips sikta lite över gubben när han ligger ner/står stilla och när han springer sikte lite före honom så ska du se att det går finfint ;D

1
Skriv svar