Battlefield 2 bara stängs ner?

Medlem
Battlefield 2 bara stängs ner?

Tja!
Battlefield 2 har alltid funkat alldeles utmärkt för mig, inte haft minsta problem med det alls. Men när jag kom hem från semestern så funkade det inte av någon anledning.
Antingen startar den upp som möjligt, men när den kommer dit filmerna ska startas så fortsätter allt bara vara svart i några sekunder, sen stängs bf2 ner, utan minsta lilla meddelande. Ibland när jag startar det kommer även det upp felmeddelandet som jag inte kommer ihåg vad det står på, men det är det där vanliga om man vill skicka en rapport om vad som gick fel eller inte.

Någon som har någon lösning? Har så otroligt stor lust å köra bf2! Håller för den delen på att ladda ner patchen 1.5 lite då och då (kan inte ladda ner i sträck pga klagomål av övriga familjen, och är sjuk så har inte lust å riskera å få svårt å sova å bli sjukare). Så någon som har en lösning eller så? Har för den delen testat ominstallera och så, är för den delen battefield 2 complete collection som jag har. Funkar inte att köra Special Forces heller för den delen...

1
Skriv svar