En Mycket kall dag för En Varm Soldat. ( Project reality )

Medlem
En Mycket kall dag för En Varm Soldat. ( Project reality )

Vi hadde Omgruperat. Jag var squad leder, och med mina mannar skulle vi Säkra en större skog.

Jag som vanlig är ju en ganska bra squad leder, och jag trodde att detta skulle vara som en vanlig bana, Men icke...

Vi var US-Marine Corps stred mot Kina ( PLA Forces ) I skogs terräng, med en hel del blöta floder.

Överbefälet hadde gett tillåtelse att använda en av våra gummi båtar för att korsa floden och Ta över en liten by omringad av fält. när vi korsat floden dumpade vi av båten, och gick längs med Flod kanten tills vi hadde en bra punkt att röra oss inåt ifrån. Jag sa åt mina män att spri ut sig. ( Spread Out ! ) vi gick längs den täta skogen fyld med buskar och Asiatiska Träd, fyllda av olika djur. Stockar låg utspridda över marken. Vi gick ungifär 100 meter innan vi lyckades Komma närmre en Krokig Nästan igenväxt väg,
''Sccch'' sa våran spotter, man kunde se den övergivna byn men vi valde att gå runt den.
Vi korsade vägen en efter en,likamycket Snabbt som tyst. på andra sidan vägen Omgruperade vi gjorde en snabb analys och plan genom gång innan vi fortsatte djupare in i Djungeln med spottern i fronten. Det regnade smått med stora mörka moln ovanför. Vi hadde nu kommigt Runt hela byn ifrån det håll där Fienden förmodligen skulle komma.. Alpha Squad hadde redan satt läger innuti byn och vi i Bravo hadde lagt ut oss Runt om i skogen. Det tog 5-10 minuter innan Helvetet bröt loss. Spotten som klättrat upp på en högre punkt, kikade ner på hela skogs dyngan innan fälten som kom innan Byn. ''I Can hear lighter moves'' Sa min Grenadier. ''Quiet Wait em Out, let them pass, then like a Knife stab, Choke em and kill em'' Svarade jag. Jag som nu låg ingraverad i busken såg en soldat gå förbi med lätta steg och en Kikare i hand. han kikade mot byn. sen kom nästa soldat som sprang förbi... man kunde nästan höra Vad de viskade om men man fattade inte vad de sa. Så ropade jag. '' Fire!!! Kill them all'' Striden bröt ut. Pang!, Bom! ratatatata! Skott Flög runt om mig, jag han döda de 2 soldater jag sett innan de änns hann märka något. Den förste dödade jag med en kniv rätt i huvudet. den andra drog jag pistol emot... Någon ropade i radion, ''Bravo Com in!, Whats youre Situation ? over'' , frågade Överbefälhavaren. ''lightly fire, we took them by Suprise, Tell alpha were going to fall back to set up a Base of actions'' svarade jag. I radion till mina män ropade jag '' Okey Squad regroup get any wounded back to Alpha, by the villige...

Vi sprang som ett par dårar, någon var skott skadad kunde knappast springa men han offra sig ändå, Bakom oss var nästan 20 Kinesiska Soldater. medans vi var ändast 6 stycken...
När vi kom in igenom portarna till villigen, omgruperade vi.

Vi väntade ett tag. till commandern sa '' Get back over the river, they are swarming Main Base!!!.
Alpha stannade kvar och vi började rusha över andra fält för att komma till floden, Skott och lera spred över fälten där vi sprang. När vi kommigt till Floden var gummibåten borta, så vi var tvungna att simma över, fast vi visste att på andra sidan skulle vi möta ennumera Kineser. Just när vi kommigt till main base, Avslutas ronden och vi har hålligt på i ungifär 1,30 min. på skärmen stod det.

US MARINE CORP'S WIN! och våran squad blev lättad. Våran insats i skogen. på ungifär 15 min hadde Räddat våran arme, pågrund av att vi
dödade minst 40 man.... och vi förlora 3-5 man.
Jag fick ungifär 12000 poäng och slutade etta i hela ronden... Haha

Så här ser en vanlig match i Project reality, om man får med sig rätt män...

Medlem

uhm... jasså...

Medlem

härligt skrivet=) vilken server ska man spela på för att hamna med svenskar


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem
Medlem

Har tyvärr aldrig fastnat för PR. Det händer inte tillräckligt mycket i spelet för mig. Och en spawntid på 2 minuter är liite för mycket för mig. Gillar med BF2 att man kan spela i squad, och ha great TP, men man är inte totalkörd om man kör ensamvarg på slagfältet.

Bra skrivet dock.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Medlem

Tips på bra servrar?


signatur

B lup

Inaktiv

Riktigt sugen på lite PR igen, lirade det ganska mycket för 1-2 år sedan Grymt spel. Server tack!


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Inaktiv

får alltid en massa pb problem varje gång jag kommer in på en server, vilket är lite synd då alla säger att det är så bra

Medlem
Skrivet av flyer232:

får alltid en massa pb problem varje gång jag kommer in på en server, vilket är lite synd då alla säger att det är så bra

Gör så här för att fixa det. gå in till C:/Program/Eagames/Battelfield. och ta bort PB mappen, sen laddar du hem [http://www.punkbuster.com/index.php?page=pbsetup.php]
Ladda hem den för ditt operativ, sen väljer du ditt Bf2, och sen Update, så Grejar den allt med PB själv så slipper du förmodligen problem i framtiden.

1
Skriv svar