Battlefield 2 patch 1.5

Medlem
Battlefield 2 patch 1.5

Släpps ikväll kl 18 svensk tid cirka.

Final version gäller det nu då alltså.

Ifall ni inte visste det redan tänkte jag.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

jag viste det, har nyligen installerat bf2, kommer bli gaming hela kvällen:D:D:D:D


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Håller på och installerar liret just nu. Ska koka lite kaffe sen är kvällen fulländad:D


signatur

<3

Medlem

vilken server och namn har ni? =D jag heter, USF-BH


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

fan va jag kommer gamea asså


signatur

B lup

Inaktiv

tankar och installerar jag med! en liten fz-klan kanske......?

Sitter här och laddar ner via uTorrent. 7% efter 1 timma...


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Inaktiv

vad e skillnaden :S ?

Medlem

Efter lite spelande, vad tycker ni då?

Själv tycker jag att den är hyfsad iaf, har inte stött på något jättedåligt än.

Jo, att Linebackers och Iglor är Tweakade, så de har bättre lock, Man har betydligt svårare att dodga missiler i plan, de låser längre, och flares gör ännu mindre nytta nu. Dåligt

Men de har fixat hitboxarna på fordon iaf, lättare att plocka helis och plan.

på inf, så är det inte så jättestor skillnad på hitboxen, tycker jag inte, men De har lagt till en Pronedeviation, så när man läggersig ner blir det som i 2142, man träffar inte ett skit under 1 sekund ca. Dock är Supportkitet som vanligt.

Ska bli intressant att testa F35 vs J10, Eftersom de är mer balancerad nu. Men det får bli imorgon.

Allt som allt så är jag mer nöjd än besviken över patchen iaf. Än så länge


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Spelet var lika kasst som med 1.41. Obalanserat och buggigt.


signatur
Medlem

har lirat igår kväll och idag, underbart med lite nya banor Någt jag har stört mig på är att mina c4 inte sprängdes alltid när jag tryckte av


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Hoppas vi slipper fuskare nu... Det fanns en del som hade hittat sätt att ta sig igenom väggar och satt där inne och sköt på folk samtidigt som det inte gick att komma åt dem... Rankade servrar också!

Medlem
Skrivet av seven8nine:

Hoppas vi slipper fuskare nu... Det fanns en del som hade hittat sätt att ta sig igenom väggar och satt där inne och sköt på folk samtidigt som det inte gick att komma åt dem... Rankade servrar också!

Är inte det bara special forces? Själv har jag lyckats med det ett antal gånger med hjälp av den där kroken.

Medlem

Tror inte patchen kommer hjälpa mot fuskare speciellt länge. De hittar alltid nya sätt att ta sig förbi.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Håller på och installerar nu, ska bli kul och kolla vad dom har hittat på!

Inaktiv

Jag kan inte spela för muspekarn fryser när jag ska välja vapenklass även när jag kör singelplayer någon som har något tips vad jag ska göra?

Inaktiv

tycker det är synn för jag har precis kommit in i spelet snyft

Medlem

Ja, det problemet fick jag också!

Jag löste det genom att ta "reset to default" på mina kontroller ingame, sedan re-asigna dem igen, så funkade allt

Testa det


signatur

Ducati Streetfighter 848

Inaktiv

Jag har fixat det. Jag gjorde exakt så också. Men servrarna alggar mkt för mig

Skrivet av daskedennis:

Ja, det problemet fick jag också!

Jag löste det genom att ta "reset to default" på mina kontroller ingame, sedan re-asigna dem igen, så funkade allt

Testa det

Medlem

mitt spel stängs av när kartan laddat klart, någon som vet vad det beror på?

Inaktiv

Är det ngn som vet hur jag kan få fler servrar till min lista jag kan bara välja på 2 stycken

Medlem

Testa dina server-filter i browsern, se till att du har senaste patchen.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Inaktiv

Suger...går ej att ansluta till server + fel Cd-key ....testat allt enligt olika forum funkar ändå inte ....

1
Skriv svar