Tesla-Core eSports Crew - Söker Members

Medlem
Tesla-Core eSports Crew - Söker Members

Tesla-Core eSports Crew söker nu medlemmar för Battlefield 1943 och Bad Company 2.

Vi vet att spelen släpps först nästa år men tanken med att gå ut tidigt och leta efter folk är för att vi ska kunna starta snabbare.

Vi söker efter..

Ålder: 15+

Headset + Mic

Tidigare klanerfarenhet är ett plus men inget krav'

Kunna spela minst 4 dagar i veckan

Humor och våga vara social och inte sitta dötyst på ventrilo.

Ni kan ansöka till oss antingen här eller på våran hemsida.

www.TeslaCore.net


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

Ingen som är intresserad? Vi är verkligen en skön klan


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

Jag skrev in detta i din "Battlefield 1943 tråd" men lika bra att skriva i denna med:

Jag är väldigt intresserad.

Info: Jag är en mogen kille på 15 år som älskar teamplay och har tänkt införskaffa exakt dom spelen ni ska lira!

Jag har headset, tidigare erfarenheter, kan lira 7 dagar i veckan (oftast), är social och har humor

Msn: Johan.lagesson@hotmail.com
hoppas du ger mig en chans och addar mig på msn.

Medlem

Fler som har intresse för detta? Kontakta oss på våran hemsida eller här på forumet


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

Det är nu 115 dagar kvar till BC2 har release och ca 1/2 månad till den första Betan på PC.

Folk som kommer lira BC2 på PC och söker efter en medium seriöst klan kan ansöka hoss oss. Visa ditt intresse här eller på våran hemsida.

www.TeslaCore.net


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

Jag är intresserad, jag är nog gammal har en mic, är ganska social jag kan nog spela mer än 4 dagar i veckan också, jag har varit med i 2 klaner förut och har spelat sen jag var typ 8 så, om du har steam så please ge mig en chans och adda th3killa123 eller min msn lolimontheinternet@hotmail.com

Tack

Inaktiv

Tehkilla, denna klan är nedlagt skulle jag tro då Dizzid1a är med i teamFRAGnation. BTW

Medlem

Jag skulle också vilja visa vad jag går för, älskar teamplay men jag har inge headset .

Men men, ska skaffa ett framöver.

Moderator | Testpilot

TeamFRAGnation är TeslaCore fast i annat namn.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

tjena grabbar! jag e största nörden på bfbc2 kan man säga jag vill värkligen joina er! har väntat på det hära länge, alltså hitta en svensk klan,
jag är 15 år gammal,
har skönaste headset+
men e lite osäker på vad man trycker på för knapp för att prata, jag har gått in på options, sen på talkpush+ jag har lagt (T) bokstaven, jag trycker, men vet inte om spelarna kan höra mig, + allt e inkopplat! tack så mkt! svara snabbt!

adda mig på bfbc2 : dylanbek

Medlem

är 15 år, rätt chysst kille kan man säga kan spela mer än 4 dagar i veckan, gillar att teamworka, sammarbeta, allt möjligt, jag säger inte dumma saker till folk i spelet, bara typ när man dör så säger typ alla shit, fan, helvete,
vill gärna va med

Moderator | Testpilot
Skrivet av dylanbek:

är 15 år, rätt chysst kille kan man säga kan spela mer än 4 dagar i veckan, gillar att teamworka, sammarbeta, allt möjligt, jag säger inte dumma saker till folk i spelet, bara typ när man dör så säger typ alla shit, fan, helvete,
vill gärna va med

Klanen är nere sedan länge


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar