Pr behöver nya Soldater

Medlem
Pr behöver nya Soldater

Vart har alla svenskar tagit vägen ? har de missat den nya releasen ? 0.865 ?

Jag som spelare och stor Fan av Project reality har spelat modden sedan project reality 0.75 Fanns att ladda hem. Jag hadde tråkigt hemma och skulle testa lite moddar till bf2. Först började jag med WW2 moddar som FH2 osv... men så hittade jag project reality... först tyckte jag det var riktigt svårt, jag fattade knappast nåt... men så efter ett tag så började jag smått lära mig. Jag spelade ungifär ett halv år och då såg Pr inte ut att komma någonstans. så jag slutade i ungifär 1 månad.. under den månaden kunde man knappt sluta tänka på pr, alla fräcka effecter, De stora slagen som man slagits ( som kunde hålla i flera timmar ) så jag beslutade mig för att börja igen. Då hadde de äntligen släppt 0.78 eller nåt sådant? kommer ej ihåg ( så längesedan ) ijallafall..

Mitt intresse för Project reality har bara höjts sedan man började med det... även fast det är samma banor som är verkliga på 2km I Riktiga Livet, eller 4km IRL! så är det aldrig samma slag,aldrig samma plats du slåss på... + den Teamwork som Project reality har skapat är ofattbar Själv har man aldrig vart med om något värre teamwork...

Så ijallafall vi behöver mer frivilliga att joina oss på internet Och om ni vill så begär jag att ni tar med er en MIC på köpet för att ni måste kommunicera med andra på Project reality!, om vi kollar på de nya spelet america's army så har Project reality mkt snyggare grafik på både händer och vapen... ( i jallafall i min syn) om man fick skulle jag vilja låta typ FZ göra en recension på project reality..

[http://www.realitymod.com/]

men kolla in sidan... det är riktigt bra!!! fast om du ska börja spela gå igenom Manualen som du får när du instalerar. annars lär de förmodligen kasta ut dig ur varenda server pågrund av att man inte förstår nåt

här e lite gameplay där de leker zombies... videos
[http://www.youtube.com/watch?v=cOQEbXNy5pI] -> del 1

[http://www.youtube.com/watch?v=zCs6k-dbwAM&feature=related] -> del 2

här e äkta Gameplay [http://www.youtube.com/watch?v=FunRaLXd8tA] Korengal vally -> där USA slåss mot Irakiska civila armerade med lätta Ak 47, Ied. De slåss till ochmed i berg... alla bakrunds ljud som skott som avfyras är faktiskt någon som skjuter fast från långt avstånd... kanske inte på dig men ändå!. man kan hitta fienden genom lyssna vart skotten avfyras ifrån... mäktigt värre!

Om vi sejer det så här. Det finns inget i modden som Bf2 har skapat själv!!!!, exakt allt e omgjort! till mer realityserat...

Här e all info ni behöver... [http://sv.wikipedia.org/wiki/Project_Reality#Systemkrav]

Ps: Kolla eran dator spec's Project reality kräver dubbelt så mkt som Battlefield 2 !!! minst 1 gig ram.. osv..

Rekommenderad specs: [min åsikt]

2 - eller mer: Gig ram
Intel pentium 3.0 ghz eller bättre processor..
Måste ha stöd för 2.0 Pixel Shader.
258 MB Grafik kort eller 512 MB
minst 2 MB bredband
MICROPHONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min Spec:

Intel pentium 3.0 Ghz
Radeon 9800 Grafik kort 258 MB ram i Grafik
1.56 Gig Ram -> spelet hackar pgrund av för lite ram...
4,6 mB bredband

Har ni allt klart så kan ni börja testa Pr, börja med Training server's bla. testa runt lite.. Glöm inte!, Har ni ingen MIC så skaffa en om ni ska börja spela PR. ( för alla kommunicerar med varann på Project reality )

Medlem

PR är nog den bästa moden jag spelat!


signatur

RROD

Medlem

Tankar det nu, läste lite och det verkade intressant.
Enda BF2 modden jag lirat innan är Sandbox...


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

jag spelar

ett tips skytte grav är en svensk server

använde mumble för mer realism

Medlem

Ska nog börja lira detta då jag tröttnar lätt på COD4 och bf2 och dess arkadiga spelstil, eftersöker något med mer realism och tp så detta kanske kan va något för mig.

Medlem

Realismen i Project reality är Sky hög.... jag varnar för att ni inte ska ta upp gammla vanor när ni börjar med Project reality... Som börja inte bara att springa iväg själv o spring inte medans du skjuter... man måste stanna up och sikta in, och vänta en sekund eller två, ifall om det är en Vän du kanske e på väg att skjuta på.
sen spring aldrig ensam, gå med din grupp...behöver någon hjälp, Hjälp dem!. Project reality handlar inte om ensamhet, utan om all Teamwork man har på de riktiga slagen...

Kör alldrig själv, åk med någon annan så att fordonen räcker för en 32 pers... ( ni som brukar köra heli på bf2 ) Börja inte med det på Project reality, NI måste MInst Träna på Flygning i 2-3 dagar. själv har jag uppoffrat det. och är en väldigt bra Flygare, sammtidigt som jag knappast kan flyga Flygplan.. ( Ännu svårare), (jag kan för att jag spelat med heli's sedan 7.5 ) ,lång tid tillbaka. ) ijallafall detta var bara lite tips... komigen nu, We need more Recruit's,

Olika armerer som kommer/är på Project reality.
komihåg det kanske e gammla armer från Bf2 men ingen e sig lik. allting är ändrat....

Gjorda:
GB- Brittish
US-MarineCorps
US-ARMY
IRAC-INSURGENCY
MEC-FORCES
PLA-FORCES
RUS-FORCES
RUS-Rebelion Forces\tror det är Ukraina.

Vad jag vet kommer på Project reality:

AUS-FORCES

och många mer nationer när 1.0 kommer ut.

Medlem

Jag har börjat spela litegrann men tycker det är svårt att hitta servrar med svenskar på. Har inget emot att spela med engelsktalande personer men ibland blir det frustrerande när de flesta antingen inte kan engelska tillräckligt bra för att göra sig själva förstådda eller så är dem typ fransmän/tyskar/ryssar :/

Finns det nån svensk irc kanal eller liknande för svenskar som kör ?

Medlem

skytttegravs mumble?

skyttegrav där kan du hitta svenskar

Medlem

mumble är bättre än vent när man spelar Bf2

Medlem

rekomenderar den här modden starkt.

har dock inte spelet något sedans min mikrofon gick sönder, det är dödstråkigt utan att kunna kommunicera med andra spelare.

spelar hellre Project Reality än nya Operation Flashpoint och det andra
tror inte många andra spel kan lyckas med det som Project Reality har att erbjuda.

vi ses på framtida slagfält!

Inaktiv

Funkar det nu med patch 1.5, förresten är det någon som vet hur man får micen att fungera. Lite svårt o prata med sin squad annars.

Medlem

när jag går in på deras sida kommer det bara upp youtube där en apa kissar sig själv i munnen


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem
Skrivet av flyer232:

Funkar det nu med patch 1.5, förresten är det någon som vet hur man får micen att fungera. Lite svårt o prata med sin squad annars.

De har udvidgat Pr så att bara 1.5 funkar just nu, + Ny realease 0.87 börjar närma sej sitt Mål 1.0

Geeks Gaming
Skrivet av USF-BH:

när jag går in på deras sida kommer det bara upp youtube där en apa kissar sig själv i munnen

Det där var en hack eller full PR admin som försökte vara rolig, beror på vad man vill tro. Det är borttaget. Du hade otur, det där fanns inte länge.

Länge leve PR


signatur

Geeks Gaming huvudadmin - frågor? PM eller via Lan@sweclockers.com :)

Medlem

Lääänge leve Pr!!!

Medlem

läste allt och kolla lite filmer, så nu sitter jag och väntar på att installen ska bli klar xD


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

1
Skriv svar