Inaktiv
New Server

Hej alla som spelar CoD4!

Vi i clanen -JF- har fixat en Europaserver för alla spelare.

Så kom gärna in och spela på den!(hardcore-sever)

IP: 217.146.84.232:28940

för mer information besök: www.jesusfreaksclan.com

O.B.S. vi e tuffa på regelr om att svära i spelet och följandet av regler. se hemsidan, lr fråga bara!

M.V.H. -JF- DangerZone

Medlem

Förlåt om lägger in en post i denna otroliga tomma tråden, men jag tycker att eran klan är en av dem idiotiska klanerna som finns, som till exempel som era regler, man får inte springa, om man nu måste så är det när man blir beskjuten och då får man bara springa i högst två- tre sekunder jag menar va fan? Jag blev ju nästan ut släng från serven för att jag sprang och kastade en granat före 20 sekunder?! (regel: får använda explosiva saker efter 20sec)
Detta är inte regler, det är skit, man får ju nästan inte göra nåt på eran server...
En annan sak, det var en som frågade hur många som tyckte om Jesus, och då sa jag att jag var ateist då blev dem lite små sura på mig och teamkilla mig! :3
Skärp er nu!

Peace the f**k out! Bye! :heart:

Medlem

tänkte hoppa in och ta en titt, men orka såna regler.

Medlem

Meehhh Hardcore....Nooooo thank you

Medlem

Lurker även om jag kan förstå din frustration och även om jag själv inte skulle spela på en server med sådana regler så vill jag slå ett slag för serverägarnas suveräne rätt att bestämma sina egna regler oavsett hur konstiga andre finner dom.
Sen är det ju spelarnas suveräna rätt att hålla sig borta från dom serverna där dom inte gillar reglarna.

Medlem
Skrivet av MMLazarus:

Lurker även om jag kan förstå din frustration och även om jag själv inte skulle spela på en server med sådana regler så vill jag slå ett slag för serverägarnas suveräne rätt att bestämma sina egna regler oavsett hur konstiga andre finner dom.
Sen är det ju spelarnas suveräna rätt att hålla sig borta från dom serverna där dom inte gillar reglarna.

Jojo, jag håller med dig. Men nu har jag gjort det och tänker aldrig mer göra om samma misstag. XD

Inaktiv

Jag lär vara blind för jag kan då inte hitta några regler på eran hemsida.


signatur

På internet vet ingen att du är en hund!

Medlem
Skrivet av Hund:

Jag lär vara blind för jag kan då inte hitta några regler på eran hemsida.

Då är vi två

1
Skriv svar