Kan inte starta cod 4 modern warfare multiplayer :S

Inaktiv
Kan inte starta cod 4 modern warfare multiplayer :S

Jag kan inte starta multiplayer på cod 4. Det står att iw3mp.exe har slutat fungera och sen stänger det programet av sig. varför?.Hur gör man för att det ska funka?

Medlem

Verkar som att det kan ha med ljuddrivrutiner att göra, testa att uppdatera dessa och försök sedan.

http://www.google.com/search?q=iw3mp.exe+has+stopped+working%...

Inaktiv

Samma sak för mig, för att jag ska kunna spela måste jag ha en mick eller headset inkopplat för att det ska funka

Medlem

Så är det för mig också, rikigt konstigt!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Har samma problem, ska testa med min mik inkopplad nu.


signatur

Trä flis smakar trä!

Inaktiv

LOL!!!!!!!!!!! Det funka med mik!!!!!!!!


signatur

Trä flis smakar trä!

Inaktiv

Hejsan...

Jag vet svaret. Jag har nämligen köpt COD 4 via steam och sen gick jag in på dearas hemsida när det inte fungerade..

Problemet är att du antagligen har Windows vista eller att du har en Ahlon XP-processor. Mitt problem är att jag har en Ahlon XP-processor.
Ända sättet att lösa detta på är att byta ut filen som heter "mssmp3.asi.zip" och som ligger i mappen
>C:\Program Files\Steam\steamapps\common\call of duty 4\miles... (om man köpt det på steam)

Men i alla fall, Cod 4:as "mssmp3.asi.zip" fil ska bytas ut mot en Cod 2 "mssmp3.asi.zip" fil.
Så jag undrar om det är någon som pallar att leta upp cod 2 mssmp3.asi.zip filen och skicka den till mig...

Mail adress: William_persson_2@hotmail.com

1
Skriv svar