Är det värt att köpa COD WAW

Medlem
Är det värt att köpa COD WAW

Hej jag är ett stort cod fan och jag undrar om det är värt att köpa COD WAW.Jag har cod 4 och det tycker jag är helt underbart därför är jag väldigt sugen på COD WAW men många har ju klagat och sagt att det bara är en billig kopia av cod 4 :(.
Så jag undrar ska jag köpa det eller inte?

Medlem

Enligt mig ska du hålla dig till ditt CoD4, har hört att många inte får något ljud efter de har patchat till 1.2 så...

Sen vet jag inte hur seriös du är i det spelande, tex om du kör klanmatcher eller bara på public servrar. Om du spelar i klan så stanna hos CoD4 då det fortfarande finns mycket liv där medan jag inte sett något direkt på CoD5 fronten .

Hoppas detta hjälpte dig på vägen till ditt val

Medlem

Tror detta är ganska individuellt. Har själv båda spelen och gillar dom ungefär lika mycket. Lite färre claner kanske om du nu vill spela i en sån, men det finns fortfarande. Ljudproblemet som många Vista-användare har fått finns det ju lösningar på så inget man ska avskräckas av. Gillar du Cod4 så tror jag säkert du kommer gilla Cod:WAW också, men alla är vi olika!


signatur

"I don't need to get a "LIFE" , Im a gamer, I got lots o lifes"

Medlem

Det blir nog ett köp hur som helst
Tack för hjälpen!

Medlem

Du kommer ångra dig grabben
Skaffa en WW2 mod till CoD 4 och vips, du har fått CoD WaW. Så likt är det


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Totalt skräp jämfört med 4an. Som vanligt glider Treyarch fram på Activisions succé och dom tillför absolut inte ett skit till serien.

Medlem
Skrivet av Heaton:

Totalt skräp jämfört med 4an. Som vanligt glider Treyarch fram på Activisions succé och dom tillför absolut inte ett skit till serien.

Infinite Wards*

Medlem
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av Heaton:

Totalt skräp jämfört med 4an. Som vanligt glider Treyarch fram på Activisions succé och dom tillför absolut inte ett skit till serien.

Infinite Wards*

Treyarch* - Dom gjorde 5an


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

men det var Infinity Ward som gjorde 1, 2 och 4 och inte Activision.

Håller dock med om att COD4 är mer värt än WaW, mycket bättre i clansyfte men ungefär likadant i public. Tyckte det var skoj att spela igenom WaW SP men där tog det stopp.

Medlem

Enda roliga med WaW va coop zombie mode. Men det va roligt i en 30 minuter, sen gick man tillbaks till zombiemod i cod4.

Inaktiv

Är rätt skoj på 360, men håller mig mycket mycket mer till CoD 4 ändå, roligare


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

Jag tänker i alla fall skippa det och gå direkt på MW2 istället. CoD4 håller än för mig.

Inaktiv

Håller med de flästa att CoD4 är i allmänhet bättre, doc om du väntar ett par månader då priset sjunkit yterligare så är det nog värt det. Zombie's är kul både solo och coop, och kampanjen kan vara kul med kompisar om man kör competetive.
Köp det doc inte om det går över 150kr.

Medlem

Gillar båda så tycker det är ett givet köp


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar