Inaktiv
CoD 4 Mods Pc.

Halloj.

Hade tänkt att installera lite mods till mitt Cod4. Nu är bara problemet att jag inte riktigt vet hur. Jag vet heller inte fall det finns något mod som man kan använda i multiplayer. I så fall skicka gärna någon länk. Nu menar jag både olika vapen, färger banor mm. Förklara gärna lite smått!

Väldigt tacksam för svar! // JoYeah

Medlem

Multiplayer mods i CoD4 installeras när du joinar en server som har mods.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Okej, men hur hittar jag dom?

Inaktiv

Du klickar på filter och trycker Yes på Mods, så refreshar du sök motorn i cod4 så ska det komma up lite mod serverar

Medlem

Går även att söka på mods om du går in på www.game-monitor.com, Mods som vanligast spelas är: Promod, Zombie. Finns säkert många fler men har ingen kolla på det.

Promod är dock att föredra om du vill spela i klan senare.

Medlem

Går bra att installera all dom mods du hittar, dom lägger sig i separata mappar och stör inte varan.
Jag är själv en stor fan av team play modden Heat of Battle, du kan läsa mera om den på www.heatofbattle.net och spelar den för just cod4 (fast den finns för båda WaW och UO med) vill du ha den från den server jag brukar spela på så heter den hob.mikesmarauders.com vilket du bara skrivar in i konsollen såhär: /connect hob.mikesmarauders.com och tryckar enter.

Inaktiv

Tack så mkt för svaren!

1
Skriv svar