SweTDM

Hej!
Tänkte göra lite reklam för en fin-fin hemsida och 2 fina servrar.
Sidan är: http://swetdm.co.cc/ (forumet hittar ni där också)
Sidan är precis skapad, så ägaren, mudkips, har inte hunnit göra så mycket på den. Därför är den inte så fancy ännu.
Vi har också 2 servrar.
En TDM:85.229.218.116:28960
Och en TDM HC: 85.229.218.116:28961

Vi har också funderat på att skapa en klan, men för det ska vi bli mer medlemmar på forumet. Och folk som aktivt spelar på servrarna.

Båda servrarna är baserade i sverige, så vi svenskar får en fin ping.

MvH // Morvor?!

Medlem

Jag körde på eran TDM server, förlåt att jag säger detta men jag tyckte att serven var alldeles för tråkig, det är alldeles för många spelare och alla pratade polska och så blev man kallad fuskare 7-8 gånger ;3
Men den positiva saken är att det finns en vanilla server till cod4 som verkar vara populär nu i alla fall. ^^

Joo, vi hade lite för lite admins. Och dom var aldrig inne heller.
Nu har vi nya, och bättre admins.

Inaktiv
Skrivet av LurkerGaat:

Jag körde på eran TDM server, förlåt att jag säger detta men jag tyckte att serven var alldeles för tråkig, det är alldeles för många spelare och alla pratade polska och så blev man kallad fuskare 7-8 gånger ;3
Men den positiva saken är att det finns en vanilla server till cod4 som verkar vara populär nu i alla fall. ^^

Det är tyvärr ALLDELES för många som pratar ryska och polska och whatnot inne på servrarna. Jag har satt som regel att man endast ska prata engelska eller svenska på servrarna och jag forcerar detta hårt ibland. Ibland kan jag kicka eller temp-banna flera spelare när jag är inne men jag har blivit sämre och sämre på detta då det känns som jag förstör ganska mycket för de andra spelarna med detta...

Nästa månad kommer säkert 3 till SweTDM servrar upp (då totalt 5st), varav 2 av dessa ska bli dedicerade till något speciellt, typ lösenords skyddade, ENDAST svenskar, blandade speltyper eller liknande... får se hur det blir. Kanske blir bättre för alla då.

Angående att bli kallad fuskare... det går tyvärr INTE att undgå. Jag brukade spela på en hel drös med olika servrar innan jag skapade dessa 2 och det var otroligt jobbigt att bli kallad fuskare HELA TIDEN, oavsett servrar man spelade på. Har även blivit bannad från 2st för att de påstod att jag fuskade. Jag brukar säga åt folk att åskåda spelare de tror fuskar, och gör dom inte det och fortsätter att komma med flaska påståenden så blir de kickade, sedan temp bannade om de kommer in och fortsätter.
Även dåligt beteende leder till kick/temp ban...

Medlem

Ah, äntligen svenska servrar! Tar väl och installerar CoD4 igen.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Är det crackad server?
Jag reggar mig på sidan i alla fall!

Medlem

Tror knappast att FZ stödjer diskussioner om crackat COD 4..

Medlem

thihihi, mudkips har bannat mig från deras forum :3
nu vill jag genast få ett svar

1
Skriv svar