CoD: WaW = Sant?

Inaktiv
CoD: WaW = Sant?

Ok, fick pengar vid jul och har funderat på att köpa CoD: WaW, Har 4'an och det är det näst bästa fps jag någonsin kört (1'an snor bf2), och undrar nu om det är värt att köpa?

Menar, det är samma grafik motor, uppläg etc, storyn är väl som alla WW2 spel som finns. Doc är jag intresserad av zombie saken.

Är det värt att köpa? (SKulle också behöve länk till billigt ställe att köpa på)

/Knight

Medlem

Om det är värt att köpa kan ju endast du avgöra, men ja, enligt mig är det helt klart värt att köpa.

Har liksom dig Cod4 och Bf2 också. Även om nu Cod:waw bygger på samma grafik motor så känns det verkligen som ett helt nytt spel

Angående Zombie så måste jag säga att det är otroligt kul... Speciellt om du har ett gäng (4 pers.) som lirar tillsammans, ofta kräver det mycket samarbete. Spelar själv med ett gäng där vi varje helg (oftast) tankar ett par nya banor till zombie:n vilket ger mycket variation... (se [www.customcod.com])

Spelet kan hittas billigt här tex.: [http://www.pccity.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-pcci...]


signatur

"I don't need to get a "LIFE" , Im a gamer, I got lots o lifes"

Inaktiv

Ja saken var väl om folk tycker att det är prisvärt, eller om det är bra.

Medlem

Både ja och nej faktikst. Singleplayern är helt ok, kort som vanligt bara. MP är riktigt dryg och tråkig, väldigt få och tråkiga banor som bjuds och rankningssystemet är kasst.

Det som är riktigt kul är Zombie Mode, speciellt när man är 4 stycken.

Om du köper spelet under 300 så är det prisvärt


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

1
Skriv svar