Vilken är den svåraste svårighetsgraden du klarat i Call of Duty 4?

Medlem
Vilken är den svåraste svårighetsgraden du klarat i Call of Duty 4?

Själv har jag bara klarat på Regular.
Håller på med Veteran nu, men det är sååå himla svårt

Skrivet av Hix0r:

Själv har jag bara klarat på Regular.
Håller på med Veteran nu, men det är sååå himla svårt

Jag vet fick sitta å nöta på den väldigt länge men har iallafall klarat den och det är jag glad över, fast jag har inte klarat epilogen fast den räknas väl inte?


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av The flying Meatball:
Skrivet av Hix0r:

Själv har jag bara klarat på Regular.
Håller på med Veteran nu, men det är sååå himla svårt

Jag vet fick sitta å nöta på den väldigt länge men har iallafall klarat den och det är jag glad över, fast jag har inte klarat epilogen fast den räknas väl inte?

Nä, jag skulle nog inte räkna den

Medlem

Herrejesus vad veteran är svårt!! :O:O
Kanske borde klara på Hardend innan jag ens försöker xD

Inaktiv

Asså så svårt e det inte^^. Ibland får man nöta men det är bara att lära sig rätt strategi=).

Medlem

Har klarat på Veteran inkluderande arkad på Veteran. Minns inte vad jag fick för score, men på Heat hade jag 1,37 mil poäng Älskar den banan...


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Har klarat spelet på veteran men fy f*n vad "one shot one kill" updraget var svårt (Den delen när man väntar på helikoptern och bara ska ligga och panga fiender)

Medlem
Skrivet av Xeols:

Har klarat spelet på veteran men fy f*n vad "one shot one kill" updraget var svårt (Den delen när man väntar på helikoptern och bara ska ligga och panga fiender)

Ja där börja det nästan flyga grejer i hög hastiget av skrivbordet

Inaktiv

Har klarat ut spelet två gånger på Hardned. Har aldrig orkar spela igenom det på Veteran då jag redan på Hardned fick nöta rejält på vissa banor. Men epilogen har jag fixat på Veteran iaf.

Medlem
Skrivet av Xeols:

Har klarat spelet på veteran men fy f*n vad "one shot one kill" updraget var svårt (Den delen när man väntar på helikoptern och bara ska ligga och panga fiender)

Ja fy fan!

Då satt man och skrek "FAN!" framför datorn ett antal gånger:D

Medlem

Hardened
Har testat att köra på Veteran, men det är sjukt svårt


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Xeols:

Har klarat spelet på veteran men fy f*n vad "one shot one kill" updraget var svårt (Den delen när man väntar på helikoptern och bara ska ligga och panga fiender)

den höll jag på med länge, man ska springa längst åt höger bakom den dära gamla "farfars bilar" grejen.. sen leanar man runt hörnet o skjuter allt som kommer..

helt cp när ja körde den.. bara sprang o sköt hej vilt när helikoptern kom sen.. plocka upp han o sick sackade igenom fiender o typ hoppade in i helikoptern när den lyfta , helt insane

Medlem

Det enda jag hade riktigt svårt med på Veteran var sista bonus uppdraget, dn är banne mig näst intill omöjlig, man får fasen inte stanna en sekund, bara springa rakt på och döda allt direkt.

Medlem

Hardened. Jag tror inte att jag har tålamod för att klara vissa av uppdragen på Veteran.

Veteran, var för lätt med Hardened.

Svåraste uppdraget? "One Shot, One Kill."


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

regular. Min dator tid läggs på MP.

1
Skriv svar