CS-Hittar inga servrar :/

Medlem
CS-Hittar inga servrar :/

Ja har problem med mitt cs får inte upp några servrar även om inställningarna i filtret är rätt inställda men ja kan joina genom att skriva in ip i consolen och via servar som vänner spelar på, ja har testat att stänga av brandvägg å virusskydd som kan blockera anslutningen , snälla hjälp mej.

Inaktiv

Har du testat att installera om hela steam?


signatur

www.GetUP.3w.se - Ett spel forum!

Medlem

du är i banned va?


signatur

Googla först , fråga sen

Inaktiv

Fett mobbat. Står det "could not conecct to server"?

Inaktiv

Testa forfarande att installra om.


signatur

www.GetUP.3w.se - Ett spel forum!

Inaktiv

tja ja har ett problem som många nadra ja hittar inga servrar och ja har instalerat om allt minst 12 gånger va ska ja göra glad för svar.

Medlem
Skrivet av grav_031:

tja ja har ett problem som många nadra ja hittar inga servrar och ja har instalerat om allt minst 12 gånger va ska ja göra glad för svar.

Lära dig stava


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Stäng av brandväggen vet att jag måste göra det för att spela
WoW och CSS


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Inaktiv

sorry för stavningen de va ju jätte mycke stavnings fel!. jaja jag har stängt av min brand vägg och de hjälper inte de häller. det står att cs inte kan få kontakt med min brandvägg.

Inaktiv

Har du en router ?

Inaktiv

ja de har ja ja har en zyxel (hört att det ät problem med dom:S)

Inaktiv

ja de har ja ja har en zyxel (hört att det ät problem med dom:S)

Inaktiv

öppna routerns brandvägg , lr ta å öppna porten som Cs använder .
Jag kan nt den , du får hitta den sj .
PS. Dt är fult å doubleposta , ehehe


signatur

Hehe , you got pwned by nikkkill3r
NOT :D

Inaktiv

Om du inte löst problemet så vet ja va de är !? gå in på din routers hemsida e.x http://192.168.1.1 sen enter sen skriver du in lösen sen kmr du in sen är de olika beroende på vilken router man använder ja använder Zyxel så de va rlätt tryckte på Network -> NAT -> fliken prot forwarding -> modify sen edit sen skriver du in typ namn CS sen tar du proten du ska öppna som är 27020 för cs. 27020 skriver du i start och end skriver du 27039 sen 2 sista siffrona i din routers ip. Sen appy sen är allt klart! lycka till

Inaktiv

Lånar denna tråden då jag har samma/liknande problem. Har precis köpt CS, och till min stora förvåning funkade det inte. Söker efter servrar, kommer fram 1-3 varje gång man söker, oftast från samma "ställe" men ibland kommer det inga alls. Och oftast när jag söker hittar jag bara kinesiska och polska servrar. Försökt att avinstallera och installera om både steam och CS men samma problem då. Hjälp?! Även uppdaterar firmware'n på routern (zyxel, kör dock genom modemet) Lite hjälp skulle verkligen uppskattas, tack på förhand

Medlem

En vän till mej har haft liknande problem, jag skickade min "ClientRegistry.blob" som ligger i steam mappen så blev allt perry-fläsk . dvs. allt blev bra.


signatur

"I like turtles" /ZombieKid

Inaktiv

har också ZyXel, samma problem. hittar inga servrar!! hur gör ja?? vad är de för lösen ni snackar om på hemsidan?? HJÄÄÄLP!! får typ panik

Inaktiv

dedär lösen som man ska skriva in på sidan, var hittar man de ??

Inaktiv

det lösenordet vet den som kom och instalera din rauter eller fixa satt den funka

Medlem

"password" kanske, brukar vara det(utan "" såklart)

Inaktiv

ifall nån vill ha hjälp med att låsa upp portar så kan man skriva ett medelande till mig

Inaktiv

Jag hade samma problem, men jag gick in på ZyXels hemsida http://192.168.1.1
Där loggade jag in o hävde brandväggen. Security>Firewall. sen är det bara att kryssa av rutan, sen apply.

Funkade för mig iaf:D

Medlem

Prova att öppna de portarna om du inte har gjort det..
Se också till att du har tillåtit programmet i brandväggen.


signatur

2.8 Ghz | 3GB RAM | 160 GB HDD | Antec Twelve Hundred :) |

Inaktiv

hej där!
jag har problem med css,jag får upp ca, 100-250 serv,och så kommer en ruta upp när jag joinar,så då får jag också vänta i 5 min innan jag kan joina banan,(har Zyxel).
har inget virusskydd på inte eller brandvägg..............har ni samma problem?
svara,tackar på förhand!

Inaktiv

jag har inget lösen vart hittar jag det,,,min farsa sa att vi inte hade något.,,,,,,,,,,,, hjälp tack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inaktiv

kommer in på zyxels hemmsida, men felet är jag kan inte ändra något (finns bara en flik)!!!!!

Medlem

gå in på din routers ip sen ta av brandväggen på routern så funkar de


signatur

Burn rubber, Not your soul ! <3

Inaktiv

samma problem här har comhem inbygt trådlös hittar inget brandvägg i modemet eller routern har öpnnat en port det funkar inte har testat med allt det funkade med telia innan men int enu med comhem vad ska jag göra? jag har cisco modem hjälp får panik

Inaktiv

jah har också zyxel :/ och jag hittar inge servra på css,, det e så j*vla drygt jag e EXTREMT tacksam för hjälp..

Inaktiv

Hur mycket kostar det att spela online?:|

12
Skriv svar