Medlem
Steam Problem!

Halloj!

När jag försöker starta Steam så kommer Update upp först och sen bara försvinner den rutan, och sedan händer det inget. Det som är konstigt är att det står i processerna att jag kör steam så när jag försöker starta steam igen så står de att det redan är på .

Vad ska jag göra??

//M.V.H
Blake:(


signatur
Inaktiv

OMG! Samma problem har jag!

Jag har samma fråga som Blake, Vad skall jag göra?

m1
Medlem

när det blir så för mig stänger jag steam.exe genom aktivitetshanteraren och startar steam igen, brukar funka prima. har ingen aning om varför den beter sig så dock..

Medlem

Jag har testat de också, men det funkar endå inte!
Jag har till och med ominstallerat Steam 6 gånger.

//Behöver hjälp//


signatur
Medlem

signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Tack så Mycket för länken, men det är inte det som är problemet det är att de inte startar alls^^.
Jag tar bort Steam.exe processen och startar steam igen men inget händer.
Jag har tagit bort Virusskyddet för steam, för det kanske var felet men de var det inte.

//Hjälp//


signatur
Medlem

Men det är just dessa saker som är lösningen på problemet. Hade själv problem med att steam låg i processlistan men aldrig poppade upp.
Orsaken till problemet var att jag hade ett "Windows Theme Editors" program.

Medlem

Skulle du vilja berätta hur du gjorde för att starta Steam, korrekt?


signatur
Medlem

Nu har en kompis hjälpt mig att få igång Steam igen, men det behöver inte funka på alla dadtorer.

Gå in på "Den här datorn" leta upp steam mappen där du installerat Steam sedan i den mappen finns det en fil som heter " ClientRegistry.blob" Ta Bort den filen sedan Ctrl+Alt+delete sen avsluta process träd på Steam sen försöka starta Steam igen. Denna ClientRegistry filen kommer att komma up igen till nästa gång du försöker starta Steam igen så ta bort den varje gång du startar Steam.

GooD Luck!

//Blake


signatur
1
Skriv svar