Timeshift vs. Crysis

MFC
Medlem
Timeshift vs. Crysis

Är det bara jag som tror att Timeshift kommer att äga Crysis?

Testat Crysis-demot o måste säga att det är fett överskattat. Inget ont om Crysis men det är för hypat för att vara bra för hälsan.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Jag tror att Crysis kommer vinna. Överskattat, men riktigt kul imo. Timeshift liggeri nte långt efter i min bok dock med riktigt kul system. Båda är spel där man har superpyjamas, men vilkens kraft är häftigast egentligen? ^_^


signatur

Videomupp

MFC
Medlem

jag tror timeshifting kickar röv ärligt talat.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Har du testat demon btw? Förmågorna var häftiga, men det var inte riktigt "OMFGBBQ" häftigt.


signatur

Videomupp

Youtube-proffs

tycker timeshift var mer flopp.. inte mycket känsla i det spelet, och de kändes som man fick använda timegrejset för lite öht


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

båda två spelen är galet roligt!!
längtar efter dom båda så att jag blir blå!


signatur

R.I.P The_maxx

MFC
Medlem

Tyckte Crysis var flopp faktiskt. Den är bra, men det känns som en helt vanlig FPS.. lite som en moddad far cry.. varken mer eller mindre.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Jag tyckte Crysis vad sådär.. Men sen har jag inte haft så stora förhoppningar för det heller så! Men med en starkare burk och dx10 kort så lirar man nog igenom spelet..

MFC
Medlem
Skrivet av IceMan:

båda två spelen är galet roligt!!
längtar efter dom båda så att jag blir blå!

du har lite att jobba på .. tycker du ser lila ut


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

tog i för mycket


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Tråd flyttad.

Medlem

Nja enda som var kul med timeshift var dom olika suit abilities, men dom sugs upp på tok för snabbt, annars är det som vilket spel som helst, stela miljöer har du väl spelat det en gång så vill du nog inte igen.

Inaktiv

Crysis är revolutionerande och inte överskattat. Inget spel har haft den känslan i fysik, grafik och spelmekanik som Crysis har. Årets PC spel utan tvekan (får se om Mass Effect pallar ta tronen som årets spel?).

Klart att grafik och fysik har mening när det implementeras så bra.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Crysis får min röst, gillade inte TimeShift det minsta.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar