Grafikfel i Crysis.

Medlem
Grafikfel i Crysis.

Får grafikfel i spelet. Ser inte miljön eller någonting.
Någon som också lider av det och möjligen har en lösning? Har de senaste drivrutinerna till nvidia. 163.71 tror jag dem heter.

nj
Medlem

Det finns en betadrivrutin släppt (ForceWare 169.01) som ska vara optimerad för Crysis-demot.

Medlem

jag rammlade ner genom världen

Medlem
Skrivet av Z0RRE:

Får grafikfel i spelet. Ser inte miljön eller någonting.
Någon som också lider av det och möjligen har en lösning? Har de senaste drivrutinerna till nvidia. 163.71 tror jag dem heter.

Hade liknande problem när jag körde på low/medium kvalité. Testa high och det funkade fint.

Medlem

Mjo har löst det nu. Så fort jag maxade upp inställningarna och upplösningen så gick det bra! Har även installerat betarutinerna också.

Inaktiv

Jag har med det så men bara på dom lägre upplösningarna.

Medlem

ser ut som skit... duja.

Medlem

Kör med 169.01 och dom gav lite mer prestande för mig


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ok så man får köra på high om man inte vill få grafikfel

Medlem

När jag försöker installera beta-drivrutinerna så gnäller mitt windows på att drivrutinerna måste vara "digitally signed" och sen verkar det som att de inte installeras....jag får iallafall ingen nvidia control panel....hur fixar jag detta?

Edit:
I min iver försökte jag installera drivrutinerna för win xp istället för win vista.. Med rätt drivrutiner fungerar det givetvis...

Edit 2:
Det gick att installera den nya beta-drivrutinen men datorn hänger sig varje gång den går in i windows.....damnit

Inaktiv

är det bara jag som kan välja ''veryhigh'' . men när jag väljer det så blir det sämre än high grafiken , så jag tror inte att de har fixat det än,

men jag undrar är det någon annan här som känner att det laggar ibland''FPS'' , så känns det för mig iaf , fast jag har E6850 3.0ghz + 8800 ultra + 4048mb 800 mhz mine

1
Skriv svar