Skriv vad du tycker om demot??

Medlem
Skriv vad du tycker om demot??

Håller just nu och laddar ner demot (01:30) ska testa det imorrn är för trött nu! verkar kanske vara först vet ej vet ej ! SKRIV VAD NI TYCKER OM DEMOT HÄR:


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Håller just nu på att ladda ner, mindre än 40 minuter kvar! Ska definitivt spelas direkt, har redan laddat på med DX10.

Medlem

Det är bra men slutet är ganska segt... NU VILL JAG JU BARA HA HELA xD. Det funkade bra med mitt x1300pro low/med 15 - 40 fps

Medlem

Ja vill veta vad ja ska köpa för Gkort för att maxa så mycket som möjligt Körde på Medium nu och det flöt på hyffsat bra men i slutet av Demo börja fpsen droppa som sjutton.. Samt i Introt till hela spelet när flygplanet kommer flygandes genom molnen.. omg vilka fps drops där. Men det funka hyffsat bra i gameplay på medium.. Men jag vill som sagt, ha mer Iaf kunna spela på High med bra prestanda. Någon som kan tipsa?
En kompis sa att ja skulle satsa på två stycken 8800 GT som släpps nu på måndag.

Medlem

8800 gt kan vara en bra ide' dom ligger ju precis under gts i performance.

Medlem
Skrivet av nibs:

8800 gt kan vara en bra ide' dom ligger ju precis under gts i performance.

Jo men liksom köpa 2 sånna för att kunna köra på high alternativt very high känns lite dumt.. Sparar pengar till ett Ultra iså fall.

Medlem

varför köpa ultra när gtx är nästan exakt lika bra? + så får han nog lite bättre performance med sli
två sånna kostar ungefär som ett gtx

Inaktiv

Kör på 8800GTS/GTX/Ultra beroende på hur mycket du vill maxa.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

jag trodde inte man kunde skjuta ner skogen i dx9
men det kunde man ^^

Inaktiv

Jo, men inte i multiplayer Dx9.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

Har inte spelat hela demon än men av vad jag sett än så länge så är det bra


signatur

centurion 534,msi k9n neo,2gb ram,gforce 8600 GT,amd dual core 64 x 2 5200+.
Eget bygge.

Medlem

Jag ska lätt spara till Ultra om inte Nvidia kommer släppa något nytt kort snart som är kraftigare

Medlem

Orkar inte skriva om på svenska så ni får det jag skrev på ett annat forum:

Overall it was pretty fun, nothing I sat and gasped "holeh poo!" about though. Hope the whole freeze and alien thingy gives some diversity later, as tycho said, it's much like Far Cry, hell, even FarCry 2 looks less like FarCry then Crysis.

"Hey what is that?" "A car driving by iteself??" "it's coming straight for us! shoot shoot!" *Thump Thump*
*reinforcements comes sneaking around the car* "SURPRISE MACHINEGUN SPRAY!" *budda budda budda* - True story.

They could have tuned down the hp regeneration, you could simply duck behind anything, wait for 100% energy then cloak and stand still until full hp.

I don't think I fired a single shot at one of the outposts, just threw everything I could pick up at anything that moved. I am saddened however by the fact I could not punch down even smaller trees or a rackety hut wall. Much visual flare was lost due to my 3,6 intel and 7800 gtx but even on low at least the characters had amazing detail.

Them koreans are ######s, I had a few as shield yet they never doubted a second before mowing me down with one of them at front. They also hurl grenades like madmen on roofs and everywhere also sniper patrol boats.

Did anyone look at the different difficulties? Quite interesting choices, at hardest they speak korean instead of english and the binocular doesn't highlight enemies. Sure hope more follow this trend then "more HP and Damage" ones.

The best tactic is to find a hill or something so you can get a good view over everything then cloak and just stand on top of it while marking everyone with the binoculars (which however cant mark people inside buildings, even if it detects them).

Medlem

Svårt att säga... det laddas så bredbandsråjtern glöder...


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem

hur ändrar man från dx10 till dx9?? skulle villja testa det på dx9 också..

Medlem

Om det inte finns en setting som heter dx9/10 så är det nog dx9 om man går under v.high på typ lightning.

Medlem

Så jäkla grymt helt enkel!!! WOW -känsla över hela skiten.

Ingen annan som får nån form av "predator" feeling över detta? Att göra sig osynlig och strypa och hålla på? ooohohohh underbart

Medlem

JU FLER KOCKAR DESTO SÄMRE SOPPA - Spel idag.

Medlem

Kul men kort, skulle vilja mosat 1 alien i alla fall.
Kommer säkerligen bli kul som tusan när man kör fullversionen, men nåt banbrytande bortsett från grafiken? Knappast.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

i går satt jag och väntade en timme i kö sen när jag kom fram så va det något fel på mit internet så det skulle ha tat ett dygn att ladda ner så jag laddar ner det i dag

Medlem

jag kan ingenting om det som är i data lådan men mitt crysis demo funkade perfekt!! As bra grafik!! Det ända jag vet om min data är att det var den bästa "volvo" datan man fick från farsans jobb så... det verkar ju vara ganska bra! hehe GoodLuck&HaveFun everyone!


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Crysis åt bokstavligt talat upp min dator : /
Laggade som f*n när jag körde större delen på medium... men vilken jävla känsla
Jag ska uppgradera datorn stenhårt!

Medlem

Spelet funkade klockrent för mig. Blir nog ett köp.

Inaktiv

Känns väldigt banbrytande för mig.. grafiken.. världen har aldrig varit så fysisk och dynamisk förrut.. dräkten i sig själv är banbrytande; vilket annat spel låter dig göra allt som den låter? Så jävla bra.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

Klockrent! grafiken är underbar (kör high på allt å directx9)
Ljudet e maffigt! jävla tryck i granater eller när jetplan drar förbi.

det enda jag inte gillar är att fienden tål så mkt. träffar man inte hövet så kräver det många skott.
när jag lägger en salva på 200 skott rakt in i djungeln där dom är, vill jag att dom ska dö när jag träffar. realistisk djungelstrid.

man måste sikta å sikta mot huvudet får att få en snabb kill. siktar man inte träffar man inte nått. Fienden däremot kan slänga iväg höftskott å träffa utan problem.

men som sagt, grymt spel! kan inte hålla mig till det kommer ut.

Medlem

Förstår inte varför så många klagar? Såfort en enda liten bugg dyker upp sågas spelet verkar det som >-<. E det för att det inte flyter som ni tänkt på era datorer eller... Själv tycker jag det är helt underbart, känslan e grymm, ljuden grymma, har kört demot 3 gånger nu, på svåraste! Najs att själv kunna välja hur man vill spela och så.

Inaktiv

körde allt på medium (dx10) och hade 1440x900 i upplösning men det gick inte upp i mer än 15-25fps och ibland 30fps.

Inaktiv

Håller med dig Cornstedt.

Stariander, det är pga. silencern (jag tycker också det är dåligt); dra av den så dör dom på 1-2 skott var du än skjuter - silencern = headshot.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Jag tycker att Crysis demot äger och det är bra grafik:P


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
12
Skriv svar