Crysis (systemkraven)

Medlem
Crysis (systemkraven)

Med tanke på alla bilder jag sätt samt trailers, måste jag säga att systemkraven verkar aningen låga

Minimum Requirements
CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz
Graphics: Nvidia 6600 or ATI X1600 - Shader Model 2.0
RAM: 1GB
HDD: 6GB
Internet: 256k+
Optical Drive: DVD
Software: DX9 with Windows XP / Vista

Kanske ser det ljust ut en då...önskade att det vore samma på Stranglehold....:evil:


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Det är de lägsta kraven för att få spelet att rulla, inte för att få allt godis.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Precis det är minimum, sen finns det recommend. Vilket är helt annat.


signatur

"I never asked to be squad leader"

Medlem

Vad är recommended då?

Medlem

De specs som har släppts och kallats "officiella" har kommit från EA, dock förnekar Crytek att den info som EA har gått ut med inte är slutgiltig då de inte är färdiga med optimeringen.
EA försöker bara säjla spelet genom att släppa låga systemkrav...


signatur

<3

Medlem

Aja lär funka på burken endå!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

En alienware aurora topline som recommended?


signatur

#PCMR

Medlem

"the game scales forward 1-2 years --we want to make sure that Crysis' gameplay, visuals and performance improves as technology does" som dom säger, om ett år så finns prestandan som klarar allt i max helt felfritt

Medlem
Skrivet av Soolar:

En alienware aurora topline som recommended?

kan tänka mig, dom e snabba som fan, snygga som fan och självklart dyra som fan...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

1
Skriv svar