Inaktiv
Crysis Beta

För ungefär 30min släppte Fileplanet betanycklar för crysis om någon här råkar vara subscriber men inte märkt det!

skynda nu för dagen är begränsade!

själv har jag min och crysis är på väg ner i datorn! woo

Medlem

Fick min nyckel Är överlycklig!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

grattis grattis!!

Medlem
Skrivet av Psychoholic:

För ungefär 30min släppte Fileplanet betanycklar för crysis om någon här råkar vara subscriber men inte märkt det!

skynda nu för dagen är begränsade!

själv har jag min och crysis är på väg ner i datorn! woo

om man betalar, måste man betala nästa månad oxå?. om jag väljer att bara betala denna månaden ?


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

JAAAAAAAAAAAG FICK OXÅ MIN NU!!!!!!!!!!!


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

JAAAAAAAA!!!! Fick tag på en nyckel! överlycklig!

*EDIT* Vad segt det går! 24Kb/sek....?

antar väl att varje kotte i hela spelvärlden tankar denna


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Skribent

Förjävla bra spel. Snyggt som stryk trots att betan endast stöder Directx 9. Spelet flyter på med runt 30-35 FPS med alla detaljer på max i 1680 x 1050 x 2AA. Bra tryck i ljud och vapen, härlig fordonsfysik, stooora och underbart detaljerade spelytor.

Detta måste införskaffas

Medlem

vad du fick tag i betan snabbt, lyx, sitter på 30kb/sek och ska jobba imorgon, det är inte min dag helt enkelt...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

*Avis*
Jaja, det är väl snart alla andras tur
Saxat från IDG:
Minimikraven är satta till Windows XP, 1 gigabyte arbetsminne, Intel P4 3,0 gigahertz eller AMD Athlon 3200+, samt Nvidia Geforce 6800 eller ATI Radeon x1650. De rekommenderade systemkraven är Windows Vista tillsammans med ett Directx10-kompatibelt grafikkort, minst Nvidia Geforce 8800 eller ATI Radeon HD2900, 2 gigabyte arbetsminne samt en Intel Core 2 Duo E6600 eller AMD Athlon 64 X2 5400+ processor.:D
Verkar dock inte ha fullt stöd för Vista...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av redmac:

JAAAAAAAA!!!! Fick tag på en nyckel! överlycklig!

*EDIT* Vad segt det går! 24Kb/sek....?

antar väl att varje kotte i hela spelvärlden tankar denna

Jag laddade ner i ca 300-400kb/sek tog ca 2h


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av Fanster:
Skrivet av redmac:

JAAAAAAAA!!!! Fick tag på en nyckel! överlycklig!

*EDIT* Vad segt det går! 24Kb/sek....?

antar väl att varje kotte i hela spelvärlden tankar denna

Jag laddade ner i ca 300-400kb/sek tog ca 2h

now thats just mean, bad boy!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av bastard:

Förjävla bra spel. Snyggt som stryk trots att betan endast stöder Directx 9. Spelet flyter på med runt 30-35 FPS med alla detaljer på max i 1680 x 1050 x 2AA. Bra tryck i ljud och vapen, härlig fordonsfysik, stooora och underbart detaljerade spelytor.

Detta måste införskaffas

Vad har du för prylar i datorn?


signatur

<3

Medlem

Så jävla sköööönt spel! Grafiken är helt underbart! Kan dock inte spela med allt maxxat (high) fast jag har Intel q6600, 8800GTX och 2 GB RAM. Betan är verkligen inte bra optimerat än. Men i demot ska det bli intressant å se

Ska boka spelet i veckan, helt klart!

:heart::heart::heart::heart: / 5 (ett hjärta försvann pågrund av buggar och optimeringen)

Edit: Glömde länke er det här som ni måste ladda ner till betan. Sägs att det funkar bättre. Har inte testat det själv än


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Grattis alla. och ni som kanske inte hann denna gång så kommer FP släppa fler nyckalar under september, men som sagt, först till kvarn som gäller då också

Medlem

Missade Batch 2 Nåja hoppas man inte missar batch 3 eller 4 då.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av bastard:

Förjävla bra spel. Snyggt som stryk trots att betan endast stöder Directx 9. Spelet flyter på med runt 30-35 FPS med alla detaljer på max i 1680 x 1050 x 2AA. Bra tryck i ljud och vapen, härlig fordonsfysik, stooora och underbart detaljerade spelytor.

Detta måste införskaffas

Vad har du för hårdvara???

Medlem

oh nu blir jag avis fast man får testa det snart ändå, när demot kommer

Medlem

Var man tvungen att vara betalande medlem på FP eller hur var det med den biten? WaltX och ni andra som fixade nyckel?


signatur

<3

Medlem
Skrivet av urken:

Var man tvungen att vara betalande medlem på FP eller hur var det med den biten? WaltX och ni andra som fixade nyckel?

japp det måste man, skulle joina men stod att man måste vara subscriber.

Medlem
Skrivet av jojon:
Skrivet av urken:

Var man tvungen att vara betalande medlem på FP eller hur var det med den biten? WaltX och ni andra som fixade nyckel?

japp det måste man, skulle joina men stod att man måste vara subscriber.

Ja, stämmer. Blev subscriber för ett tag sedan då jag betalade för bf2142 betan.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Skribent
Skrivet av Groggy:
Skrivet av bastard:

Förjävla bra spel. Snyggt som stryk trots att betan endast stöder Directx 9. Spelet flyter på med runt 30-35 FPS med alla detaljer på max i 1680 x 1050 x 2AA. Bra tryck i ljud och vapen, härlig fordonsfysik, stooora och underbart detaljerade spelytor.

Detta måste införskaffas

Vad har du för hårdvara???

Intel Core 2 Duo E6700, Asus Extreme GeForce 8800 GTX 768 MB, 2 GB RAM Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, Windows XP, Soundblaster X-Fi

Medlem
Skrivet av bastard:
Skrivet av Groggy:
Skrivet av bastard:

Förjävla bra spel. Snyggt som stryk trots att betan endast stöder Directx 9. Spelet flyter på med runt 30-35 FPS med alla detaljer på max i 1680 x 1050 x 2AA. Bra tryck i ljud och vapen, härlig fordonsfysik, stooora och underbart detaljerade spelytor.

Detta måste införskaffas

Vad har du för hårdvara???

Intel Core 2 Duo E6700, Asus Extreme GeForce 8800 GTX 768 MB, 2 GB RAM Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, Windows XP, Soundblaster X-Fi

jag hoppas verkligen att du inte hittar på, har sammma system som du fast mer och snabbare minne och jag får 5 fps som mest... hoppas nya beta drivrutinen gör susen..annars undrar man...

*edit* installerat drivrutinen, blev ingen större skillnad...måste sänka post processing (vilket är bara störande) samt sänka upplösningen för att kunan få det något sådär bra...men framraten ligger på ca 20...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Drivrutinen gjorde ingen skillnad för mig heller. Demot är säkert mycket bättre optimerat och skall funka på high för oss


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Batch 3 är släppt, och nu stängd... då vare bara 1 batch kvar då

Lycka till!

Medlem

Det är så bra att dom släpper nycklarna mitt i natten :evil: Demon kommer väl snart ändå.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

är crysis så bra som det ser ut?

Medlem

Betan var ingen kul alls då det finns för många buggar och att betan är så ooptimerat. Hoppas på att demot får mig att ändra mig.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Nja, jag tyckte det var ganska så optimerat. GRYMT spel. Ett av de bästa på länge; det här är även sniper spelet iaf jag väntat på.

Jag kan gömma mig vartsomhelst på en SKIT stor karta och ligga o snipa; dock är jag chanslös ifall någon ser mig på vägen dit.

Spelet är fortfarande ganska buggigt.. jag kör på medium på mitt 8800GTS 640MB och har stadig FPS.. kör på 1680x1050 (widescreen). På high så hackade det lite; tror det kan bero på att det är multiplayer; kommer ju för fan köra Dx10 på riktiga spelet!

Snyggaste spelet någonsin även på medium.
Detta är inte bara ett tekniskt spel; känslan ligger på topp, det känns som man är där på riktigt - hoppas bara att det har en bra story; isf så kan Crysis slå HL2 rätt så hårt.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Jo, riktigt snyggt är det.. Kan dock inte pressa upp AA till mer än 2x med alla inställningar på high om jag vill ha spelbar FPS. Kanske spelet optimeras lite bättre till releasen. Kör på en E6850(3ghz core2duo), 2gb ram och HD 2900XT. Testade dra på max AA bara för att kika (FPS runt 5-10). Helt klart snyggaste spelet jag sett.

Medlem

http://www.fileplanet.com/promotions/crysis/beta/
batch 5 keys open to all! get em while they are still hot!

12
Skriv svar