Onödigt jobb för ingenting

Medlem
Onödigt jobb för ingenting

Onödigt jobb för ingenting.


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Nämen se på den då, blåa FZor, vad trevligt... Razors gamla ledare? Jag har varit i razor ett år och vi har nog haft samma leaders under den tiden... Eller, ok, det har bytts lite fram och tillbaka, men ingen som har slutat vad jag vet.

edit: Kollade just upp er, Twoside... det är sant att han är gamal razor.

Inaktiv
Medlem

Jag skulle gissa på norr... i Söndags (4 dagar sedan) tog vi (rzr, morsus mihi, pure, smash/roadkill & friends) hela branch och resterande tenal är på väg. Ingen av oss har nog members för att hålla fler stationer för tillfället så det ryktas att det ska komma en riktig allians och bosätta sig.

Medlem
Skrivet av ionass:

Nämen se på den då, blåa FZor, vad trevligt... Razors gamla ledare? Jag har varit i razor ett år och vi har nog haft samma leaders under den tiden... Eller, ok, det har bytts lite fram och tillbaka, men ingen som har slutat vad jag vet.

edit: Kollade just upp er, Twoside... det är sant att han är gamal razor.

Jupp. Twoside är typ vår nya allias ledare.

men för tillfället har vi i LS fullt upp. alla är utspridda över halva rymden då vi håller på att flytta från syndicate till nya 0.0 där vår allians bor.

EDIT: Syd skulle jag säga. GS & RA som grannar. det är väll syd ?


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Japp det är syd/syd öst... Vaknade just upp och läste på vem som får vad i branch. Samtliga stationer är besatta, sånär som en sov 4 constellation.

Medlem

Nu är det så att jag inte är medlem i ZKGS längre. Så jag kommer inte sköta deras recruit mer.


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Jösses det gick fort fanster


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem
Skrivet av Burglar:

Jösses det gick fort fanster

hihi. är med ZKGS nu ! :). Joinade SAE för en dag.. JÄVLA noobs..

PS. Burglar skicka ett mail bulldogroheim eller convoa han om du vill joina ZKGS. DS.


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av Fanster:
Skrivet av Burglar:

Jösses det gick fort fanster

hihi. är med ZKGS nu ! :). Joinade SAE för en dag.. JÄVLA noobs..

PS. Burglar skicka ett mail bulldogroheim eller convoa han om du vill joina ZKGS. DS.

Snart så... snart


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

1
Skriv svar