EVE Online gamecard/tidskort

Inaktiv
EVE Online gamecard/tidskort

Hej, Jag har nyss börjat med EVE Online. Och min pappa vägrar att betala det via VISA kort eftersom han tror att dom kommer dra mer än den summa som dom angett. Som att dom t.ex skulle dra 1 miljon :/. Jag undrar om nån vet var man kan köpa gamecards/tidskort i butik. Jag har sökt med google som en dåre men hittar inte något >_<... Snälla hjälp

// EVE beroende 15 åring x'D

Medlem

Det är faktiskt väldigt svårt att få tag på gamecard här i sverige, det kan vara möjligt i någon av de större städerna (stockholm, göteborg, malmö) men eftersom jag inte bor där så vet jag inte till 100 procent, vad jag vet dock är att CCP är några man kan lita på, har mycket humor och bryr sig om deras användare


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Vet någon en bra sida som man kan beställa från (sverige) som säljer för runt 200 lappen?

Medlem
Skrivet av dealman:

Vet någon en bra sida som man kan beställa från (sverige) som säljer för runt 200 lappen?

200spänn ?. jag betalar bara ~100spänn.. Men säg till din farsa att betala.. eller så skaffar du ett eget bankkort.. Jag är själv 17år och betalar det från mitt eget bankkort..

EDIT: Jag tror inte dom säljer GTC i butiker i sverige. Kanske på EB Games. Jag mailade dom för ett bra tag sen och frågade om dom gjorde det. har inte fått svar dock..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv
Medlem

shatteredcrystal for the win!
Köper mina GTCs därifrån.. Alltid 90 dagars dock. Dels för att man tjänar oftast på att ta större.

Medlem

Ifall din far har Swedbank så kan ni ju alltid köra med ett e-kort och ställa in en viss summa de kan dra och det går inte att dra mer än så.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

På tal om GTC, hur/vart kan man köpa för ISK?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem
Skrivet av Burglar:

På tal om GTC, hur/vart kan man köpa för ISK?

Då köper det på eve-online.com forumet Character and Timecode Bazaar, dom går mellan 180-200m för 30dagar och sen för 100dagar ca 400m


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

90dagars tjänar man ju sjukt på o köpa på timecode bazaaren..

Borde ju kunna tjäna en hel del isk också.. Om man köper 30 dagars GTC. 180-200m är ju trevlig slant.. Speciellt om 100dagars går för 400m~.. Tjänar ju mer på 30 dagars då.

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

shatteredcrystal for the win!
Köper mina GTCs därifrån.. Alltid 90 dagars dock. Dels för att man tjänar oftast på att ta större.

Detta.


signatur

yolo

Inaktiv

Det finns att köpa på Discshop, CDON, Megastore och Spelbutiken. Då kan dom skicka på posten om man föredrar det och har tid.

Medlem

Nu kan man få tag på GTCs i de flesta spelbutiker, då spelet säljs retail återigen. dock kostar de ungefär 100kr mer än att köpa på internet. Men smällar man får ta om man inte har ett visa.

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

Nu kan man få tag på GTCs i de flesta spelbutiker, då spelet säljs retail återigen. dock kostar de ungefär 100kr mer än att köpa på internet. Men smällar man får ta om man inte har ett visa.

Nu talar du o nattmössan. de kostar precis lika mkt på spelbutiken.se och då ingår frakten.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Oh nice, vet bara att Gamestop tar 100kr mer för dom. Helt galna priser.

Medlem

signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

289 är lätt bästa priset hittills
Nästan lika mycket som du pröjsar på shatteredcrystal.com

Medlem

Har du Visa Electron kan du betala över internet själv, sen ifall du inte vill att dem ska dra automatiskt så får du unsubcripa ( stavning? ) och sen betala när tiden är slut

1
Skriv svar