Inaktiv
Medlem

Och ge mig en Tempest Tribal Issue


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Hmm, kanske beror det på att klockan är sen som jag inte fattar, men vad fasen hade trådrubriken med inlägget att göra


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv
Medlem

hehe jeklar


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

hehe skulle ju sitta fint med ett moderskepp.

Inaktiv

Moderskepp är bara en myt. Dom finns egentligen inte

Medlem

Inte? Undrar va det va för nåt jag såg här om dagen då
Kanske en shuttle med 700 target painters på sig.

Inaktiv

Det var det nog. dessa moderskeppsmyter. En polare påstods ha sett ett sånt när han va på semester i Öland

Medlem

TT är en jädrans svampapa

Medlem
Skrivet av dosman:

En snubbe i Evolution tröttnade på Eve, spelade WoW. Gav bort sitt moderskepp till IAC/Tyrrax Thork efter att ha blivit kickad från Evolution.

hehe, och nu loosade Tyrrax sitt MS.


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv
Medlem
Skrivet av dosman:

Easy come, easy go. Han förlorade väl en carrier dagen efter han förlorade sitt moderskepp också. Den snubben har för mycket pengar.

Köper isk ?


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av Fanster:
Skrivet av dosman:

Easy come, easy go. Han förlorade väl en carrier dagen efter han förlorade sitt moderskepp också. Den snubben har för mycket pengar.

Köper isk ?

nah, thyrax har varit med sedan början, hela IAC startades av scammers & thieves alike vad jag vet.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av ionass:
Skrivet av Fanster:
Skrivet av dosman:

Easy come, easy go. Han förlorade väl en carrier dagen efter han förlorade sitt moderskepp också. Den snubben har för mycket pengar.

Köper isk ?

nah, thyrax har varit med sedan början, hela IAC startades av scammers & thieves alike vad jag vet.

du vet inte vad du pratar om, IAC startades utav oss(Genco) tillsammans med ett annat corp. TT joinade senare strax efter att vi etablerade oss nere i Catch.

Medlem
Skrivet av mad-dog:
Skrivet av ionass:
Skrivet av Fanster:
Skrivet av dosman:

Easy come, easy go. Han förlorade väl en carrier dagen efter han förlorade sitt moderskepp också. Den snubben har för mycket pengar.

Köper isk ?

nah, thyrax har varit med sedan början, hela IAC startades av scammers & thieves alike vad jag vet.

du vet inte vad du pratar om, IAC startades utav oss(Genco) tillsammans med ett annat corp. TT joinade senare strax efter att vi etablerade oss nere i Catch.

Då vtrodde jag fel tack för rättningen. Vet bara att TT har haft sina fingrar i en del dirty buissness.

Medlem

Det har alla i IAC!

Ska se om det inte blir pangat lite mer på IAC nu, då jag äntligen flyttat min klon från asteroidfälten till stridsfälten

1
Skriv svar