Är det några pengar i 0.0 PVP?

Inaktiv
Är det några pengar i 0.0 PVP?

Sitter i empire med tillfälliga färder ut i 0.0 for små PVP ops utan förtjänst, väldigt svårt att klara budgeten på de missions jag kör.

Funderar på att söka mig till ett 0.0 corp, eller någon allians, för att se om det är roligare, och undrar om det är lättare att tjäna isk där ute?

Qth
Medlem

Jag lirade med RISE ett tag nere i söder, man tjänade ju bra mkt mer på ratting där kan jag säga. Minns inte vad jag tjänade på det men det var väl upp till mijonen per råtta som jag klarade av. Men det ständiga krigandet, mina dåliga PVP-erfarenheter, svårare att få tag på grejer, plus att mina polare lämnade corpet efter ett tag, gjorde att jag flyttade in till empire igen.

Medlem

Nej, flott-PVP plockar fram tjuvdräggen i 0.0-allianserna.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

flott-pvp är skoj dock! Man kanske inte tjänar bra på det men skoj är det!

Medlem

Ja ratting i 0.0 är det bästa sättet för dina vapen att tjäna pengar åt dig. Om du nu inte har sån tur att hitta en Iteron femma full med zyd, men hur ofta händer det...

Medlem

Sist jag fick en hauler spawn ramlade 18m trit och en kvarts miljon nocx ut när han sprängdes. Lägg till loot man kan refina och man har rätt så mycket mineraler att bygga skepp med.
Exploration kommer få en grym boost nu när complexes inte kommer vara statiska längre. Och plexes tjänar man grymt mycket pengar på!

Medlem

Vill också ha hauler spawns
Enkelt att panga dom ju.

1
Skriv svar