Angående 14-days trail

Medlem
Angående 14-days trail

Tjenna,

Har fixat fjorton dagars demot nu för att testa spelet och se om det var som jag mindes. Lirade betan men köpte aldrig spelet. I alla fall, när jag har lirat mina fjorton gratis dagar kommer jag kunna sätta in pengar på det accountet och fortsätta med samma karaktär eller kommer jag behöva börja om igen?

Medlem

japp.
Tror du får möjligheten att fortsätta med kontot efter de 14 dagarna.
tror du till och med kan göra det innan de 14 dagarna är slut.

Inaktiv

Japp

Det är bara å fortsätta med det kontot

Det du ska göra om du vill göra om Trial konto till ett riktigt konto är:

Logga in på ditt konto regga ditt credit kort å välj prem period sedan e de bara fortsätta lira.

Medlem

Eller köp ett GameTimeCard. ~107kr så uppgraderar du ditt konto till betalande kund samt att du får 30 dagars speltid.

Medlem

90 dagars timecard ftw!

Inaktiv

själv säljer ja såna kort men de billigare köra med kreditkortet om ja ska vara ärlig

TCG skulle ja bara använda om ja inte hade betalkort/creditcard.

Medlem

Det är inte billigare att betala EVEs månadskostnad med kreditkort. Ett 30-dagars kort kostar 107kr och att köpa 30 dagar från CCPs egen tjänst kostar 137kr. Det kanske skall nämnas att man inte köper 30-dagars korten från CCP utan istället från ex. www.shatteredcrystal.com

Medlem

Köper mina timecards från shatteredcrystal också. Riktigt smidigt. Får dom direkt efter beställning. Efter att man verifierat över telefon att du är du och ingen annan så klart

Ganska kul o försöka höra va fan dom säger.. De har riktiga skittelefoner där verkar det som

Inaktiv

ja är ju återförsäljare för www.shatteredcrystal.com bland annat rent generelt kostar timecards mer än att använda cc

men visa valuta svängningar "kurser kan göra att de under visa perioder blir lägre för det mesta högre

Medlem

Vet inte hur du räknar riktigt Pontus, men en kurssvängning på 22% är inte något som händer under "vissa perioder". Att betala med kreditkort kostar 137kr, att köpa ett GTC kostar 107kr. Lägg fram ett ordentligt bevis till att det är billigare att betala CCP direkt med sitt kreditkort än att köpa ett GameTimeCard så skall jag gladeligen byta betalningssätt...

Medlem

Håller med dr001. Hur räknar du. Ett 90 dagars gamecard kostar 266 kronor. 3 månaders subscription med kort kostar 360 kronor.

Medlem

var kan man köpa timecards? finns det nån i sverige, nån butik, som säljer dem?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Vet inte om någon butik säljer dom. Jag köpte här. Funkar bra. Fast första gången du köper ringer dom upp dig och frågar en massa skumma frågor. T.ex om det går någon stor väg där du bor eller om du kan nämna ett sjukhus i närheten. Så var beredd på att svara på frågor på engelska över en kass telefonlinje.. Detta gör dom dock bara första gången du köper. Sen går det hur smidigt som helst Du har koden inom en timme efter du betalt. Nackdelen är väl att du måste ha ett kontokort.

Medlem

Låter bra, men jag hade hoppats på att slippa betla med kreditkort (då kan jag köpa det från EVE direkt). Det var det jag menade med butik...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Bra också att dessa timecards tillverkas inte av macro miners???

Inaktiv
Medlem

Jag syftade fel. Jag menade att är det inte mer troligt i detta fall att miners får ihop ISK som de byter mot en timecode av ccp som de i sin tur säljer??

Varför skulle man sälja produkt X för att låta en återförsäljare sälja exakt samma grej 20% billigare?

Medlem

För att man tänker. Återförsäljaren skulle ju sälja slut snart och måste köpa mycket större parti till nästa gång. Medans CCPs egna shop knappast får slut på ETC's.

1
Skriv svar