Återvänder efter ett par år.

Dax
Medlem
Återvänder efter ett par år.

Hej.

Jag har haft uppehåll ett bra tag nu men ska ge detta spel en ny chans.

Vad jag minns förlorade jag mitt lilla skepp innan jag fick lov att ta en paus.

Så jag är nog rätt barskrapad men ska nog mina ihop till ett nytt skepp. I morgon ska jag återaktivera mitt eve konto.

Några rba tips på något corp som är vänligt och tar emot nybörjare?

Mvh Dax

Medlem

Mitt corp Fippel and Trixx tar mot nybörjare, vi består nästan bara av svenskar. 3 som inte är från sverige. Du är Välkommen in i vår kanal "trixx". Säg bara att Hast Ulga skickade in dig där o säg att du vill gå med, så fickar dom som är där resten!


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

DDC!
Fast vi är väl inte direkt nybörjar vänliga..

Glöm va jag sa.. Inget för dig i just detta skede.

Medlem

messa conkelberry eller Asperius ingame och joina s.k vi älskar nya spelare


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Inaktiv

Hm om du söker corp/företag med svenskar / + nordiska medlemar i EVE Online så råder ja dej nog browsa in på

Corp forum

Medlem

Tjena. Jag har hoppat fram och tillbaka i detta forum, och frågat folket om man ska börja och allt sådant. Nu är jag riktigt sugen.. igen!

Men jag är som alltid rädd för att slänga mig in i något, som jag sedan kommer att tröttna på.

Jag skulle behöva en riktigt schysst och nybörjarvänlig grupp av människor att sluta mig till. Men berätta för mig igen, varför man ska börja?

Jag känner att jag aldrig riktigt har kommit in i den politiska världen ännu, eller då jag spelade. Och det här med företagsfajterna, har jag inte heller riktigt fåt smaka på.


signatur

Niet.

Dax
Medlem

Har nu börjat komma i i Spelet och har joinat Relaxed Creations Corpet, 99% svenskar och dom e trevliga och ny startade.

Jag kommer nog bli kvar i EVE för ett bra tag framöver:P

Ha det och tack för alla svar.

1
Skriv svar