Day Of Defeat: Source

Inaktiv
Day Of Defeat: Source

Tjenare!
Har funderat på att köpa day of defeat: source, men jag har ingen aning om ifall det är något att ha.
Vad tycker ni? Bra eller dåligt?

Medlem

Det är väll sådär, om du ska köpa det kan du lika gärna köpa CSS så får du med DoD: S, HL2: DM och några till

Medlem

håller med köp css

Medlem

DoD source är ganska kul, minns att ljudet var väldigt bra, ju längre bort du var desto mer filtrerat var det...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Det är faktiskt riktigt bra, enda tråkiga är det faktumet att det inte skett någon vidare uppdatering på ett bra tag så en del saker bör fixas, men lär väl kanske dya upp något inom en snar framtid.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

okej, men är det väldigt likt css ?

Medlem
Skrivet av joyeah:

okej, men är det väldigt likt css ?

Det är samma motor så att ja...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av Exeron:
Skrivet av joyeah:

okej, men är det väldigt likt css ?

Det är samma motor så att ja...

Grafik mässigt är det de men spel mässigt så nej, det går ut på andra grejer.


signatur

"I never asked to be squad leader"

Medlem

jag skulle säga att dod inte direkt är något nybörjar vänligt spel. de är en massa vapen som dödar med ett skott bla. men personligen tycker jag att de är minst tio gånger bättre än cs:s


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Inaktiv
Skrivet av Thumba:

jag skulle säga att dod inte direkt är något nybörjar vänligt spel. de är en massa vapen som dödar med ett skott bla. men personligen tycker jag att de är minst tio gånger bättre än cs:s

Jag vet inte. Men borde jag inte klara det rätt bra, efter ett tag iaf, om jag är relativt duktig på t.ex CoD4 och bf2142?

Medlem
Skrivet av Brain:

Va? DoD är extremt nybörjar vänligt. Vad snackar du om Thumba? Spelet tar max 10 min att lära sig.

dod är grymt nybörjar vänligt.
Jag lärde mig det på 5min efter jag hade startat och efter första 30min hade jag dödat typ 10 pers

Inaktiv

Okej, men Day Of Defeat 1:an, är det lika bra?Bättre?Sämre?:P

Och går det att spela online?

Medlem

hmm, verkar som de är jag som är lite skev då eller?:P

de är lätt att lära sig men jag tyckte de var för många snipers och maskin skyttar på för små banor.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Inaktiv

Jag har nämligen precis skaffat mig steam och vill köpa ett spel därifrån. DoD 1 var det nämligen rea på (ca 40kr).

Medlem
Skrivet av joyeah:

Jag har nämligen precis skaffat mig steam och vill köpa ett spel därifrån. DoD 1 var det nämligen rea på (ca 40kr).

DOD Source är så mycket bättre.
Kanske är en 100:-


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Elias O:
Skrivet av Exeron:
Skrivet av joyeah:

okej, men är det väldigt likt css ?

Det är samma motor så att ja...

Grafik mässigt är det de men spel mässigt så nej, det går ut på andra grejer.

fortfarande samma motor och gameplay, men ja det finns andra objectives...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Ska själv köpa DoD: Source idag, har spelat det lite innan, och för att sammanfatta så det är bra mycket bättre än andra WWII-spel.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Köp TF2 i stället fast DOD:S är fortfarande super grymt!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Köp TF2 i stället fast DOD:S är fortfarande super grymt!

DoD:S är bra mycket bättre imo.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Ja spelade du aldrig originalet kan nog source versionen vara väldigt bra, själv vill jag ha DoD2 inte DoD:Så Konstig plast grafik.

1
Skriv svar