Pröva Team Fortress 2 gratis

Medlem
Pröva Team Fortress 2 gratis

Har redan lagt en tråd på Half-Life-forumet, men eftersom de flesta som håller till där inne säkert redan har koll på detta, så tipsar jag er övriga

Verkar som TF2 ska vara gratis i en helg, i samband med att mycket nytt material släpps (bla ett nytt spelläge). Har inte sett att det skrivits nånting om det än, så jag tänkte tipsa er som ännu inte prövat det suveräna TF2.

Nyheten

edit: ändrade rubriken, kanske inte alla som vet vad "TF2" är


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

Medlem

Tack så mycket för nyheten!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Massvis med nya achievments. Jag har dock inte riktigt förstått det är med level på vapen. Synd att alla achievments bara hade med klassen medic att göra dock.

Medlem

Hur kontaktar man Steam? För det finns ett fusk så man får alla achievments

Medlem

Tack för tipset BlackBozze.

Medlem

Tackar för det BlackBozze

*pre-loading*

Skrivet av Xphome:

Hur kontaktar man Steam? För det finns ett fusk så man får alla achievments

Hittade den här informationen.

"How do I report a new cheat?

If you know of a new cheat, especially private cheats (ones that aren't on a public website), and can provide the links or the actual binaries, please visit the SteamPowered Forums and send a private message to one of the forum moderators to ensure the information is passed along to the VAC development team.
SteamPowered Forums

http://steampowered.com/index.php?area=forums "

Ytterligare info finns här:
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=8830-EOBN...

https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7849-RADZ...

Medlem

3 timmar kvar!

Medlem

Hur gör jag för att starta spelet? Jag trycker på "Starta spel" men det går inte!

Medlem

Never mind, hittade problemet. Måste bara säga att detta är ett sjukt roligt spel!

Medlem
Skrivet av JakeTheSnake:

Never mind, hittade problemet. Måste bara säga att detta är ett sjukt roligt spel!

Japp, kan inte annat än hålla med dig. Lite avundsjuk på de som börjar spela det nu och har allt framför sig. Själv har jag tröttnat en hel del på public, och är lite för dålig för att utmana klan-scenen än :\ Blir ett moment 22...


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

Medlem

Nej tack, men tack endå


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv
Skrivet av BlackBozze:
Skrivet av JakeTheSnake:

Never mind, hittade problemet. Måste bara säga att detta är ett sjukt roligt spel!

Japp, kan inte annat än hålla med dig. Lite avundsjuk på de som börjar spela det nu och har allt framför sig. Själv har jag tröttnat en hel del på public, och är lite för dålig för att utmana klan-scenen än :\ Blir ett moment 22...

Vi kan starta en noobklan tillsammans, jag sitter i precis samma sits.

Medlem

Nån som är sugen på att lira lite TF2 på amatörnivå? Lägg gärna till mig på Steam.

Steam ID: isaz84

Medlem
Skrivet av Isaz:

Vi kan starta en noobklan tillsammans, jag sitter i precis samma sits.

Vi har en liten "klan" men vi är ganska dåliga tyvärr... Men vi är iaf med i OGL och lattjar lite...

Skrivet av Feisty:

Nån som är sugen på att lira lite TF2 på amatörnivå?

Till er båda: häng på IRC på #onlinegamer och #tf2.se så hittar ni nog halvseriöst och trevligt folk att spela med. Där finns jag (Under annat namn dock)


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

Medlem
Skrivet av BlackBozze:
Skrivet av Isaz:

Vi kan starta en noobklan tillsammans, jag sitter i precis samma sits.

Vi har en liten "klan" men vi är ganska dåliga tyvärr... Men vi är iaf med i OGL och lattjar lite...

Skrivet av Feisty:

Nån som är sugen på att lira lite TF2 på amatörnivå?

Till er båda: häng på IRC på #onlinegamer och #tf2.se så hittar ni nog halvseriöst och trevligt folk att spela med. Där finns jag (Under annat namn dock)

Jag kommer in i morgon eller nått, men själv spelar man seriöst. Läser varje kväll om spel fakta, strategi, klasser, banor, var liv och ammo ligger. Mycket bra att veta, samt hur man ska använda vapen osv.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av BlackBozze:
Skrivet av Isaz:

Vi kan starta en noobklan tillsammans, jag sitter i precis samma sits.

Vi har en liten "klan" men vi är ganska dåliga tyvärr... Men vi är iaf med i OGL och lattjar lite...

Skrivet av Feisty:

Nån som är sugen på att lira lite TF2 på amatörnivå?

Till er båda: häng på IRC på #onlinegamer och #tf2.se så hittar ni nog halvseriöst och trevligt folk att spela med. Där finns jag (Under annat namn dock)

Jag kommer in i morgon eller nått, men själv spelar man seriöst. Läser varje kväll om spel fakta, strategi, klasser, banor, var liv och ammo ligger. Mycket bra att veta, samt hur man ska använda vapen osv.

Länk till något ställe där det står om strategier, hur man ska använda vapen och sådant?

Medlem
Skrivet av Xphome:
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av BlackBozze:
Skrivet av Isaz:

Vi kan starta en noobklan tillsammans, jag sitter i precis samma sits.

Vi har en liten "klan" men vi är ganska dåliga tyvärr... Men vi är iaf med i OGL och lattjar lite...

Skrivet av Feisty:

Nån som är sugen på att lira lite TF2 på amatörnivå?

Till er båda: häng på IRC på #onlinegamer och #tf2.se så hittar ni nog halvseriöst och trevligt folk att spela med. Där finns jag (Under annat namn dock)

Jag kommer in i morgon eller nått, men själv spelar man seriöst. Läser varje kväll om spel fakta, strategi, klasser, banor, var liv och ammo ligger. Mycket bra att veta, samt hur man ska använda vapen osv.

Länk till något ställe där det står om strategier, hur man ska använda vapen och sådant?

http://tf2wiki.net/wiki/Main_Page
I massvis

Skriv ut allt som jag gjorde och börja läs på!
Snart kommer du hitta NY fakta och sånt i min egna hemsida


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar