DoD: Source, spelar du och i så fall vart?

Medlem
DoD: Source, spelar du och i så fall vart?

Som sagt, skulle gärna vilja veta vilka som spelar DoD: Source lite då och då och vart nånstans de spelar.

Själv spelar man främst på UKCS Dod_donner only-servern, då den oftast har både trevligt folk och ett bra rankingsystem.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Har aldrig fastnat för DoD Source, kanske spelat det för få ggr?! Jag och många med mig föredrar däremot föregångaren version 1.3. Iovs sämre grafik men oj så mycket mer spelkänsla!!

Medlem

Joo, de har en del att fixa i DoD: Source, men det är fortfarande ett bra spel imo. Själv gillade man främst vanliga dod under betatiden faktiskt, skulle säkerligen kunna spela 1.3 nu med, men har inte riktigt känt för det faktiskt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Jag och en polare här på FZ brukar lira på GTFO's Donner server, Eller ARCOR. Spelar dock inte så mycket längre, men kan försöka logga in så ofta som möjligt, Vi nickar [Drummer]Reaction osv där!

Medlem

Om jag spelar så är det mest på gtfo "hemligt nick"


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Om jag spelar så är det mest på gtfo "hemligt nick"

Haha, Kom igen nu ^^ Erkänn att du nickar Suberian tiger eller något liknande!

Inaktiv

Det finns många bra svenska dod:s servrar, vår Draft sniperserver är mycket omtyckt, men även de andra servrana är alltid uppe !

212.247.59.227


signatur

Power is Nothing Without Control

Inaktiv

Jag brukar lira dod:s lite då och då. Jag brukar nicka OLLE och jag brukar spela på ställen som har bra ping och inte kör custom maps som heter typ "aim_2131_cool"

Inaktiv

Spelar lite DoD Source då och då. nickar Ricke. Spelar mest custom mappen dod_strand.

1
Skriv svar