Tips och hjälp till Orange box, någon som vet?

Medlem
Tips och hjälp till Orange box, någon som vet?

Köpte mig en Orange box idag, slarvat bort mitt tidigare HL2 sen länge och ej lirat Episode 1 eller 2. så tänkte att ja köper allt det igen nu i en sammlad box, så kan ja köra lite TF2 online och lite go HL2 Death match igen, nu var de evigheter sen ja använde steam etc så ja är lite halvkass när de gäller de, så ja tänkte kolla om någon här kan hjälpa :3

Min första fråga är: Ingår inte HL2 Death Match och CS:source i Orange box som dom gjorde i Half life 2 när det kom? :s, för den säger bara att ja måste köpa det etc o.s.v, tycker att om de ingick i första spelet så borde de väl verkligen göra de i boxen? ;S

Fråga 2: Varför hittar ja inte fler servers än 1 till TF2?

När ja startade TF2 och letade efter servers så hittade ja bara 1, 1 tysk tom server med lösen på.
Jag betvivlar starkt att så lite servers e uppe med tanke på att resten av världen lirar TF2, testade olika filter inställningar och en massa annat, men ingen skillnad.
Bytte routern nyss, kan de vara relarerat till den? eller har ja bara fel inställningar någonstans? :s

Vet ni något och kan ge tips etc så skriv gärna dom :3

Tack på förhand

///Xeroc

Medlem
Skrivet av Xeroc:

Min första fråga är: Ingår inte HL2 Death Match och CS:source i Orange box som dom gjorde i Half life 2 när det kom?

Nej, dom ingår inte.

TF2 var dock tyvärr helt misslyckat.


signatur
Medlem
Skrivet av cammo:

Nej, dom ingår inte.

TF2 var dock tyvärr helt misslyckat.

De var ganska sug att dom inte ingår ;s

Inte hunnit lira så mkt TF2 ännu men den verkar vara något man kan roa sig med ett tag iafall

Medlem

TF2 är knappast misslyckat imo, redigt skoj. Fler än jag som tycker detta.

Tråd flyttad.

Medlem

TF2 är tokigt bäst, men det är tråkigt att just Half-life2: Deathmatch inte ingår med Half-life2 nu som det gjorde förr.

1
Skriv svar