Medlem
Quake 3 tips mm

Hej alla Quake spelare!!!
Jag älskar att spela Quake 3 & 2!!!
Skriv in tips & era bästa banor m.m.
Skriv så mycket ni vill och lägg in bilder,filmer m.m.

Quake äger:D


signatur

You can't win the game...

Medlem

kan ingen ge nåt tips??


signatur

You can't win the game...

Inaktiv

Hm.. Tråkigt att jag inte kan något om Quake! =O Men jag är ju bara tvungen att skriva ett inlägg! Ditt senaste såg så sorgset ut!


signatur

I'd give her my heart, but she wounded my soul,
don't think twice it's all right. [i]

Medlem

Quake är bajs.

Medlem

nej, quake är inte bajs.
mitt tips är att spela jävligt mycket innan man ger upp. Tar ett par veckor minst att ens kunna gå omkring.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

MAPS:
1on1: ztn3tourney1, pro-q3dm6, pro-q4tourney4
2vs2. pro-q3dm6
CA: pro-q3dm6

TIPS:
Spela så mycket som möjligt!


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

Medlem

1on1: CPM1A, CPM3A, CPM15
tdm: CPM21, CPM26
ca: Q3DM6


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

cribba: tror du gillar cpma


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

Medlem

okej tack till er som tipsar.Sjäv har jag bara spelat i ca 7-8 år

8)8)


signatur

You can't win the game...

Medlem

Bästa med Q3 är nog PADMAN. Glada banor inget blod totalt barnvänligt och nu fristående snyggare och GRATIS bara tanka ned installera (inget Q3 behövs i botten).!!!
REKOMMENDERAS (testat att tipsa FZ News men ingen respons vad jag sett)....jag och ungarna slåss ofta i detta oblodiga spel (vattenballonger istället för grenades mm)...
http://www.worldofpadman.com/

GL mot barnen


signatur

"nothing is always worth somthing too...."

Medlem

Själv är man så hängiven så funderar på att skaffa en Quake tatuering atm. Var bara tvungen att ta en titt förbi ol' Fragzone Kul att det fortfarande finns intresse!!

Inaktiv

Jag tycker bäst om Quake 3, är så himla skoj
Min favoritbana vet jag inte vad den heter men det är ett stor pentagram på golvet i ett rum tror jag. Vet inte om det är just ett pentagram men det är en stjärna iaf (det är också den enda bana jag klarat på nightmare )
Men den roligaste detaljen i Q3 är ju ändå att om man splatar Bones så flyger det blod och fyrkantiga inälvor. Inte illa för ett skelett

Medlem
1
Skriv svar