Någon från q2 scenen som lirar warsow?

Medlem
Någon från q2 scenen som lirar warsow?

Bara en undran ifall någon från en svenska q2 scenen lirar warsow ( www.warsow.net )

Det är grattis det är cell-shading det röjer på.

Spelet känns juh mer likt q2 än q3 må jag säga.


signatur

Im a First Person Killer

Medlem

Ja, det händer.

nj
Medlem
Skrivet av Black7:

Spelet känns juh mer likt q2 än q3 må jag säga.

Kan ju ha att göra med att spelet bygger på Quake 2:s källkod...

Har inte direkt testat Warsow i multiplayer, dock testat springa omkring lite på några av banorna i spelet, måste ge mig på lite FFA eller något i det någon dag.

Inaktiv

Jag spelade en del warsow förut, men har "tappat bort" det från speldisken.
Tack för påminnelsen, ska se om jag kan installera om det och testa igen.


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

nj
Medlem
Skrivet av Gandalf4i|+30|:

Jag spelade en del warsow förut, men har "tappat bort" det från speldisken.
Tack för påminnelsen, ska se om jag kan installera om det och testa igen.

Släpptes en ny version häromdagen bara. Suttit och spelat den i några timmar och verkligen fastnat. Blev lite nostalgisk så efter några FFA-rundor så skuttade jag runt lite på DM1 i Q2 och kollade om hoppen fortfarande satt där de skulle...

Inaktiv
Skrivet av nj:

Släpptes en ny version häromdagen bara. Suttit och spelat den i några timmar och verkligen fastnat. Blev lite nostalgisk så efter några FFA-rundor så skuttade jag runt lite på DM1 i Q2 och kollade om hoppen fortfarande satt där de skulle...

DÅ ska jag ladda ner och testa snarast möjligt.
Hoppen i Q2 ... har jag aldrig klarat. Jag är som en grodan utan ben, helt hopplös


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Medlem

Oj det där ser intressant ut får man se till att ladda ned, lite ringrostig har nog blivit eftersom man inte fick gibba några gubbar som vanligt :/


signatur

^Katten, idle extreme.

Medlem
Skrivet av [eG:

Jyx"]Ja, det händer.

Får väll köra någon gång då Jyxxan..

Har inte spelat q2 på år och dar men warsow är väldigt likt och får mig att känna lust igen att lira som jag gjorde när jag va fast i q2.

Dock måste jag säga att hopp systemet i warsow är mycket lättare att lära sig än q2.


signatur

Im a First Person Killer

Medlem

Ni får hålla ut kick efter "The Secret" eller "B][M Black7" jag går inte längre efter mitt gamla quake2 nick "sHyan" det passar helt enkelt inte..

jag spelar mest ica eller ca blir förvisso lite ffa då å då..


signatur

Im a First Person Killer

Inaktiv

Kom in på #warsow.se @ Quakenet om ni vill ha lite motstånd!
Vi är en trogen skara som lirar aktivt.

Inaktiv

Jag tar er alla.

1
Skriv svar