Ny ras i StarCraft II?

Inaktiv
Ny ras i StarCraft II?

Jag läste någonstans, på en intervju på en sida som är långt bort och glömd, att Blizzard har med en NY ras i SCII...om det nu är så vad kan det vara för ras? vad tror/säger ni??:up:

Medlem

Vad jag har hört så blir det ingen ny ras. Spelet är redan perfekt balanserat, varför krångla till det?

Medlem
Medlem

De kommer ingen ny ras har jag hört i en intervju med, blizzard vill inte riskera att förlora sina fans.

Gen
Medlem
Skrivet av DanneManne:

De kommer ingen ny ras har jag hört i en intervju med, blizzard vill inte riskera att förlora sina fans.

Smart drag. Se bara på hur många riktiga fans Blizzard förlorar genom att ändra i WoW såpass mycket som de gjort det senaste.

Medlem

vem vet, man kanske kan lira lite med/mot Xel-Naga hybrider i singelplayer? Jag tänker att det blir lite som när man kunde bygga några naga-enheter i tft. Det kommer däremot inte att komma nya raser i multi.

Medlem

I Single player så kan man nog räkna med att få spela med en del unika trupper, men on Xel´Naga dyker upp eller ej får vi se.

Man fick ju iallafall se en protoss/zerg hybrid i SC så i SC2 kanske man får spela lite med dem

Medlem

blizzard är sämst. Detta är ett nytt spel. Jag vill inte ha ngn jävla grafikmodifikation till stacraft. Kan dem inte bara våga en aning iaf? wc2 liknade inte ens wc3 som ändå var en enorm succé. Kul när spelen är så lika att skicklighet i sc översätts direkt till sc2

Medlem
Skrivet av PR00H:

blizzard är sämst. Detta är ett nytt spel. Jag vill inte ha ngn jävla grafikmodifikation till stacraft. Kan dem inte bara våga en aning iaf? wc2 liknade inte ens wc3 som ändå var en enorm succé. Kul när spelen är så lika att skicklighet i sc översätts direkt till sc2

Det är ju din åsikt, tror inte så många starcraft fans håller med dig om det. Varför ändra för mycket på ett vinnande koncept?

Medlem

Menar ni att det skulle haft sammla gamla fula grafik eller vad?
Tror inte det hade vart långvarigt då.


signatur

The King is Back

Inaktiv

Jag kan tycka att grafiken ser lite för "barnslig" ut på de bilder som man sett.
Men kommer ändå att tokspela det!!
Tycker gott Blizzard kan komma med ett release datum nu snart...


signatur

Hellre en fisk i vasken än ett skott i nacken

1
Skriv svar