kan inte hosta på wc3

Inaktiv
kan inte hosta på wc3

hej hej jag kan inte hosta på wc3!! vad ska jag göra för att få de att funka?? lr jag kan hosta men de kan inte komma in ngn!! som ni säkert vet så vill alla inte spela samma spel å jag e en sån som inte vill köra dota!! så dom servrarna man hittar e alltid fulla! men jag kan ju inte som sagt hosta sj!! snälla hjälp mig!! mvh bennemannen:\:\:):(

Medlem

öppna port 6112 i din brandvägg/router

Medlem
Skrivet av Kaempestore:

öppna port 6112 i din brandvägg/router

+1

Medlem
Skrivet av Kaempestore:

öppna port 6112 i din brandvägg/router

+2

Medlem

vad menar ni med +1 och +2?

Medlem

De håller med det som citerats.

Medlem
Medlem

Min kompis har öppnat port 6112 när han spalde WoW (för att nerladdning av patchar eller nåt skulle gå snabbare) dock så kan han fortfarande inte hosta på wc3

Inaktiv

Gick inte för mig heller, jag stängde av brandväggen i Windows för att få den fungera: Start --> Control Panel -> Windows Firewall -> "Off"

edit:Men glöm inte bort att sätta på den sen efter spelet.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

nj
Medlem
Skrivet av Tpiom:

Gick inte för mig heller, jag stängde av brandväggen i Windows för att få den fungera: Start --> Control Panel -> Windows Firewall -> "Off"

edit:Men glöm inte bort att sätta på den sen efter spelet.

Annars så är det ju bara öppna porten i Windows brandvägg med?

Medlem

Hade ett jefla problem med det häromdagen. Jag och en polare satt och lirade nån WMW. Sen så skulle vi createa nästa game, Då kunde vi inte komma in på varandras servrar, Bara sådär. Vi testade alla saker som bara gick och testa, Men icke sa Nicke.

Kan ha varit att en av datorerna hade vista, Men har ju funkat innan!

1
Skriv svar