Är dota wc3s gehör på halflife´s cs?

Inaktiv
Är dota wc3s gehör på halflife´s cs?

Hej, jag är en ganska aktiv wc3 spelare som mest spelar ladder. Ser ut som att Dotan växer sig starkare och starkare. Kanske kommer den som ett "eget spel". känns nästan som att det är lika många som spelar dota som ladder iom att det alltid är minst 5 dota games på gång när man går in i "customgames". jaja.

Inaktiv

Det råder nog ingen tvekan om att DOTA är det största och mest växande Costomliret men jag tror inte att det skulle fungera som ett "eget spel", Det gör sig nog bäst som ett costomgame på B.net

Medlem

Alltså... DOTA är ju inte ens bra! :/ Det är ju bara en kopierad (och sämre) version av Aos. Visserligen kan man spara, men och?

Nä... tummen ner för DOTA.

Avstängd

Dota... ja, nä. Det är inte särskilt bra och det är väldigt repetivt, men jag kan nästan förstå de som kör det.

Medlem

Körde dota på ett lan för ungefär 3 år sedan nu, efter det lanet köpte jag wc3 och har lirat dota i perioder sedan dess. Tycker det är enormt bra custom map och att de uppdateras ofta.

Inaktiv

Dota suger.. lira ladder om något? :C

Inaktiv

Ni kan inte säga att DotA suger; då har ni troligen lirat en gång och sedan blivit kallade feeders eller noobs; eller så har ni lirat spelet i tidigare versioner.

Jag har själv spelat DotA både förr och nu och då jag först testa DotA så var mappen i version 0.99 eller något sånt; då sög den.. kändes precis som AoS fast i sämre format.

Nu är däremot DotA en helt annan sak; lätt att lära sig - svårt att bemästra, precis som CS. Ingen match är en annan lik.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem
Skrivet av DarthZ:

Ni kan inte säga att DotA suger; då har ni troligen lirat en gång och sedan blivit kallade feeders eller noobs; eller så har ni lirat spelet i tidigare versioner.

Jag har själv spelat DotA både förr och nu och då jag först testa DotA så var mappen i version 0.99 eller något sånt; då sög den.. kändes precis som AoS fast i sämre format.

Nu är däremot DotA en helt annan sak; lätt att lära sig - svårt att bemästra, precis som CS. Ingen match är en annan lik.

Håller helt med ovanstående. Jag har likadant en lång "erfarenhet" med dota och måste säga att det är något man verkligen kan spela mycket och ändå inte "veta allt" och vara bäst. Det går alltid att bli bättre. Väldigt balanserat och med många uppdateringar.

Medlem

så länge man inte spelar -em så är de väl helt okej balanserat

Inaktiv

Nej, Defense of the Ancients till Warcraft III går inte riktigt att jämföra med HL/CS.

Visserligen är båda modifieringar av grundspelet som har blivit populära online, men som det har sett ut de senaste åren inom CS så är det ett fåtal som spelar HL multiplayer, medan det statistik som visar att mer än 40 miljoner människor spelar CS ganska regelbundet.

I Warcraft III så är fortfarande orginalspelet mer populärt online och så kommer det förmodligen bli. DoTa är en rolig modifikation som säkerligen kräver mycket skicklighet, men min gissning är att det inte kommer nå en större publik - det har nått sin peak.


signatur

<a hef="http://www.fragbet.com">Fragbet</a> - Your e-sport bookmarker

Medlem

Dota suger och ja, jag har spelat det flera gånger och ja, det var den senaste versionen.

Smaken är som baken, delad.

Så kom inte med idiotiska kommentarer DarthZ, bara för att DU tycker att det är grymt bra betyder det inte att man är dum om man inte gör det.

Medlem

Visst, DOTA är kul när man spelar på Skoj. Annars är det så fruktansvärt överskattat

1
Skriv svar