Ta reda på vilken cd key man har.

Medlem
Ta reda på vilken cd key man har.

Okej har en polare som inte har köpt spelet så jag skulle spela med han på nått skit som heter eurtobattle istället för battlenet. Iaf nu funkar inte ett skit. Plus att min cd key till wc3 är borta. Så nu behöver jag ett program eller någon som säger hur jag tar reda på vilken cd-kety jag har installerat spelet på.

Alltså skaffa aldrig föräldrar.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Hitta detta programet: Everest Ultimate Edition

Det skulle visa alla cd-keys som var på min dator. Men naturligtvis så visa det bara några av dom och INTE dom jag leta efter. Döden kom till mig kvickt.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Har du kollat regedit? Har inte provat för wc3, men keysen finns väl alltid där? Har iaf varit så varenda gång jag kollat.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

använd cd-key grabber det funkar hur bra som hellst

Medlem

warcraft / starcraft har sina nycklar embeddade i filer. Stardat.mpq och War3.mpq + War3x.mpq för eventuell expantion. Vilken som gäller för vilket spel, tror jag du kan lista ut.

Så kopiera filen/filerna och lägg på lämpligt ställe, installera sedan spelet med "bogus" nycklar som du lätt kan hitta på nätet.
När du är klar, får du helt enkelt kopiera de sparade filerna till den nyinstallerade mappen och skriva över de som finns där. Då skall även din nyckel ändras till den nyckel som är registrerad i de filerna du skrev över med (okej väldigt skum mening). Men jag tror du förstår vad jag menar.

Lycka till!

Inaktiv

på sidan http://war3.replays.net/ finns det att ladda ner key changers både till TFT och ROC, de finns både på engelska och koreanska.
Notera att sidan är ganska slö.

Medlem

Han hittar fortfarande inte sin CD-key, gissar jag. Så den hjälper inte mycket då.

Medlem

det löste sig btw


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Skrivet av SoniC:

det löste sig btw

Okej en uråldrig bump, men får man fråga HUR det löste sig? Sitter med samma problem just nu nämligen

Medlem

Som jag sa tidigare i tråden så kan du använda CD-key grabber, för att ladda ner de så får du googla själv då man ofta kommer till hemsidor som har fusk(och jag vill inte bli bannad). Kan skicka ett PM med hemsidan iofs.

1
Skriv svar