Medlem
Ayleids

Var det någon annan än jag som blev tokkär i alla Ayleidgrejer?
Jag har sprungit runt och letat upp alla böcker som kan ha med Ayleids att göra och läst allt. Sprungit i de flesta Ayleidruiner som jag hittat och är bara allmänt förälskad i Ayleids.
Nu hittade jag en mod så man får Ayleids som ras till spelet (helt underbart). Ska fixa vapen och allt sen.
Har även planer på att fixa om trädgården(föräldrarnas IRL) och sätta en welkyndfontän där

Inaktiv

hehe, det är nog bara du. Dock gillar jag Nord-stilen

Medlem

Håller med Ericzeppe52, Nord is the shit Tycker att Ayleid ruinerna är rätt tråkiga också, känns lika spännande som oblivion-gates efter man gjort 2-3st :/

/ LordDaimos

Inaktiv

Jup, jag har en thing för vikingar. Hoppas att dom kommer att göra ett TES-spel som utspelar sig i Skyrim. Hoppas hoppas

Medlem

Gillar Ayleids mysiga stil Men vart hittade du den modden? Kommer bli helt galen om jag inte får tag i den!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

www.google.se / ayleid mod
..sökte jag på. Sök och du skall finna, hoppas jag!
Ayleid över alla och över allt! De är vi Ayleids som har gjort Imperial city ballt. Murarna ser ganska Ayleidska ut va?

Medlem

Det enda jag får träffar på är ayleid ruins och dylikt. Hittar inget om playable ayleid.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Blomkruka: Gå in på www.planetelderscrolls.com och sök där. Dom har de flesta moddarna.

Medlem

"The lost Ayleid City Varsa Baalim has been unearthed by a rogue Telvanni arch-mage, in pursuit of a fearsome Daedric Artifact, Mehrunes Razor, which he believes will give him the power he needs to topple the Imperial reign - but what horrors lie in wait beneath the Valus mountains; and can you overcome them to claim Mehrunes Razor as your own?"

Ojdå! På tal om.. Har inte läst något mer om det men de är ju helt enkelt underbart. Hoppas att det finns flera Ayleids som fortfarande lever! Vi Ska ta över världen!

EDIT:
Vafan. De var ju den som släpptes för länge sedan! Så har jag inte ens testat den!

1
Skriv svar