Inaktiv
Vampyr

Jag har blivit biten av en vampyr när jag var nere i en vampyrgrotta och jag har försökt att hitta 5 st tomma grand soul gems, men jag har bara hittat 1.
några tips på var det finns?

Medlem

mages guild brukar sälja dem, iaf i vissa städer. använd sökfunktionen, det finns minst tre olika trådar om detta sedan tidigare


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Ja men jag har kommit så långt så ingen vågar prata me mig längre, allt dom säger är att jag ska sticka därifrån, och jag har lessnat på att kuta omkring i grottor och leta efter dom.

Medlem

om du hade använt sökfunktionen som jag föreslog hade du hittat ett par trådar om dethär. finns bland annat en där jag informerar om ett fusk man kan använda om man blir desperat. du får ursäkta, men jag orkar inte söka åt dig. det finns en länk i menyn till vänster som heter "forumsökning".


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Okej, måste ha missat den i så fall, tack för hjälpen ändå

Medlem

Alltså vampyrproblemet att inte prata med folk ordnas enkelt.

leta reda på en tiggare på natten då ingen ser (En sovande såklart) och försök prata med honom, du får 2 val då "Talk" och "Feed".

Ta feed för att nalla lite blod och se normal ut, vips så märker ingen att du är vampyr... sen så varje gång du restar efter 24 timmar så blir du mer och mer vampyrlik (Om du nu inte dricker blood ofta såklart).


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

1
Skriv svar